Diavoorstelling finder

Ik merk dat je default maar een beperkt aantal foto's kan bekijken in de diavoorstelling van finder. Is er een mogelijkheid om deze instellingen te wijzigen? Ik had nl in finder ruim 250 foto's geselecteerd en die willen bekijken via de diavoorstelling maar er waren rond de 96 foto's te zien.

Wat bedoel je precies met 'diavoorstelling'? De screensaver, de plaatjes op je bureaublad of misschien hoe documenten weergegeven worden in Preview?

Nee, hij bedoeld natuurlijk de diavoorstelling die je kan starten vanuit de finder, mail etc.

In dat “exposé” overzicht zie dus maar 96 foto’s, er zal denk ik heus wel een limiet wezen ja.

vind dit ook een beetje lullig kunnen ze nu nooit iets volledig ' af' maken?

Ik kan er 100 zien. 13 horizontaal met 8 onder elkaar. 13 maal 8 is 104 maar hij laat de laatste 4 foto's niet zien ook raar maar er dan 104 van.

over wat voor diavorostelling hebben jullie het want ik kijk bij finder optiosn ern daar ze ik niks

een paar bestandjes in de Finder markeren (shiftklikken), en dan controlklikken op de geselecteerde bestanden of op het taakwieltje (het radertje) klikken, dan komt de optie tevoorschijn.

Niemand heeft in deze thread al gezegd dat dit een Tiger-only feature is. Bij deze...

oke bedankt werk nog met panter 13.9

How how how, wat een mooi funktie :-)

smullen... 8)

Buiten dat eenieder dit een mooie functie vindt heeft dus niemand een idee hoe je de instellingen van de diavoorstelling in finder kan aanpassen.... jammer