digital booklet bij nieuw U2 album?

Heeft iemand het nieuwe U2 album aangeschaft bij iTMS én het 'digital booklet' erbij ontvangen?

Ik heb wel het album, maar geen elektries boekie :cry:
( en geen factuur, trouwens. misschien zijn ze me vergeten! :evil: )

Uit een ander draadje, maar KlaasB heeft 'm... [quote:0df856b58a="klaasb"]Geef ik net 150 euro uit voor 'The Complete U2'

Blijkt het helemaal niet de complete U2 collectie te zijn.

Everlasting Love en Unchained Melody van de ‘All I Want Is You’ single missen zowiezo.
En als ik kijk wat de die hard fans op de verschillende fora te zeggen hebben, dan mist er nog wel meer :frowning:

Als je dan bedenkt dat ik alle gewone U2 cd’s al heb, en dus gewoon had kunnen rippen, dan voel ik me nu toch wel een beetje genaaid :x

Toevoeging: ‘Dancing Barefoot’, ‘Satelite Of Love’, ‘Paint it Black’, ‘Fortunate Son’, ‘Stuck in a Moment (accoustic)’ missen ook. Sommige van deze songs zijn covers, dus misschien wel men er de royalties niet voor betalen, maar dat geldt dus niet voor al het oude materiaal.[/quote:0df856b58a]

Selecteer een van de tracks in iTunes en klik Appel-R

Staat er een pdf in die finder-map?

Ik noem maar wat…

[quote:592214b200]Selecteer een van de tracks in iTunes en klik Appel-R

Staat er een pdf in die finder-map?

Ik noem maar wat…[/quote:592214b200]

Nee… Er is geen pdf te vinden in de iTunes map

Ik heb wel ergens opgevangen dat het een pdf moet zijn, idd. Waarschijnlijk wordt ie meegestuurd met de factuur, dan?

Bij mij zat het gewoon bij de downloads, kijk even bij je gekochte muziek daar moet een bestandje staan dat heet HTDAAB Digital Booklet; het komt niet in je library tevoorschijn. De faktuur krijg je binnen 2 dagen binnen per mail.

In de playlist 'purchased music' (ik heb een Engelstalige iTunes, maar ik neem aan dat je dat bedoelt?) staat bij mij alleen muziek...

Of moet je iTunes 4.7 hiervoor geïnstalleerd hebben misschien? (Ik heb 4.6, nl)

updaten kan zowiezo geen kwaad lijkt mij , en dat niet alles wat ze ooit gedaan hebben niet in de collectie zit kan ook weer te maken hebben met rechten omdat het covers zijn ofzo of met andere mensen gezongen ik noem maar ff wat .