Digital Dream camera's: prima garantie!

Misschien niet leuk om tot drie keer toe het defecte digitale cameraatje van m'n dochter te moeten inzenden naar de UK voor reparatie (erg zwakke batterijhouder Epsilon 1.3), maar da's weer snel vergeten als daar telkens "gewoon" een splinternieuwe camera voor wordt geretourneerd! Aangetekend en door een TNT-koerier thuisbezorgd...

Niet te geloven eigenlijk, maar ook op een cameraatje van destijds EUR 130 wordt 5 jaar (vijf!!..) geen-gezeur garantie gegeven. Geen bonnetjes nodig, geen garantiebewijzen, geen gemaar, gewoon een nieuwe retour! (en dat dus al drie keer…). Ik vind dat ongekend.

Hoe dan ook, die batterijhouder blijft natuurlijk een zwak ‘design’-punt 9dat nog niet opgelost is…). Desondanks, voor hun geweldige klachtenafhandeling krijgt de firma ‘Digital Dream’ van ons de “warme douche” (je weet wel, van TROS Radar).

:mrgreen:

Das opzich wel goeie service... Persoonlijk ga ik liever voor een degelijk, wellicht duurder maar bedrijfszekerder product, waarbij ik het niet steeds hoef op te sturen voor reparatie...

Grtz Aljo