Digital-output verdwenen op Mac Mini (intel)

Zondag had ik op de mac mini gewoon geluid vandaag na het toepassen van de security update (toeval?) is het geluid verdwenen. Onder Sound staat nu This selected-device has no output controls. Herstart gedaan gezocht op internet maar ik kan er niks over vinden. Een beetje geluid bij een DVD kijken is toch wel aangenaam.

Die update heb ik nog niet gedaan,misschien even wachten ermee :? Probeer het PRAM opnieuw instellen : [command] + Option + P + R ([size=9:857695c8c7]en wachten tot je 2 maal de gong hebt gehoord)[/size:857695c8c7]

Hi,

Ik gebruik de macmini met VNC met Chicken of the VNC ik krijg die toets combi er niet zo makkelijk door is er nog een andere weg?

John

Ik zie dat jullie ook op zoek zijn naar de digital output op de minmac. Ik heb zo'n nieuw optisch kabeltje gekocht om zo een optische link tussen de minimac en mijn bose setje te realiseren. Ik had gedacht dat de minimac dat zelf zou registreren dat er een ander kabeltje in stak, maar ik krijg bij geluid niet de keuze mogelijkheid optical out. en die zou wel moeten verschijnen. Hoe krijg ik de minimac zover dat hij optical out gebruikt?

Help ik krijg het niet voor elkaar!