Dillema

Paar weken geleden kreeg ik het leuke nieuws te horen van mijn ouders dat ik en mijn zussen een ipod nano 4gig kregen voor verjaardag en nieuwjaar. Nu hij er is heb ik ineens mijn twijfels. Voor 60 euro meer heb je namelijk een ipod video 30 gig.

Mijn vragen zijn
De verpakking is nog niet opengedaan, zou het mogelijk zijn om deze terug te brengen en geld terug te krijgen ?

Is deze iets grotere investering nu daadwerkelijk zijn geld waard ? Ik ben niet echt van plan om er frequent video op te gaan kijken, maar het leek me handig om backups etc mee te maken.

H Toosh,

volgens mij zou je gewoon je iPod kunnen ruilen hoor. Zolang je het bonnetje nog hebt, en de iPod verder geen spannende schade heeft.
Ik heb zelf een nano, en ik vind het kleine formaat erg prettig. Niet dat zo’n 30 gig iPod trouwens nou zo groot is. Ik weet niet of 60 uiri meer of minder voor jou een groot verschil is, maar het lijkt me dat je met allebei een goed product in handen hebt.

Succes, en lees/post ze op het forum :slight_smile:

EDIT; ik bedenk me net, dat je misschien straks ook nog een hoesje wilt voor je iPod. Of misschien zelfs een dock? Als 60 uiri meer of minder nou wel een groot verschil is, heb je nog wat speling over als je bij je Nano blijft.

Je zegt nu dat je er niet frequent video op zal kijken. Echter als je het dadelijk toch kan dan doe je het ook. Qua ruimte is 60 gig natuurlijk enorm tegenover 4 gigabyte. Maar de iPod video zal niet zo klein en compact zijn als de nano.

Als jij ook backups op je iPod wil zetten is de iPod video 60 gigabyte een betere oplossing. Als de iPod nog in de verpakking zit en de bon is er nog dan kun je deze rustig terugbrengen.

Als je het kan opbrengen zou ik voor de 30Gb gaan. Op de 30Gb iPod kan je leuke apparaten aansluiten: kijk hier maar eens: http://www.griffintechnology.com/products/

Niet dat je deze produkten moet kopen, maar ik vind het jammer dat ik op mijn iPod mini geen geluid kan opnemen met een microfoon (en dat kan wel met een duurdere).