dir website openen (vanaf www)

heeft iemand een idee hoe je kunt zien wat er allemnaal aan files in de site map staat? een soort van directory peek inside? (a la dir openen van de site)

THNX

[quote:80e2643c9b="bieg"]heeft iemand een idee hoe je kunt zien wat er allemnaal aan files in de site map staat? een soort van directory peek inside? (a la dir openen van de site)

THNX[/quote:80e2643c9b]
Zodra iemand een index.htm in een map heeft gezet kan je de inhoud ervan niet zien. Ik weet dat ik ooit eens een programma heb gehad waarmee je websites kan downloaden … Leech heette dat … is alleen voor windhoos beschikbaar. Heb net even op versiontracker gekeken maar kan niets vinden voor macosx wat hetzelfde doet.
Maar met zo’n programma kan je dus de hele directory structuur met onderliggende bestanden naar je toe halen. Als iemand weet welk programma voor osx dit ook kan hoor ik het graag. (tis ook handig om een website offline beschikbaar te maken)

[url]http://www.chaoticsoftware.com/ProductPages/WebDevil.html[/url] hiermee is het mogelijk alleen het probleem is dat je eerst de pagina zou moeten downloaden om echt alle directory's te zien. Dit is te omslachtig

Op mijn windows heb ik wel een programma (getright) daarmee kan je zeg maar een website in mapjes zien net zoals met een FTP proggrammatje

effe zoeken op versiontracker naar webdevil of pagesucker

• SiteSucker • WebCopier • Deep Vacuum • Web Dumper • Page Sucker

Programma’s zat. :lol: