Director .plist-file keer op keer corrupt

Hallo,

Als ik mijn Director applicatie opstart krijg ik de welbekende melding “unexpectedly quit” en het programma sluit dan af.
Door de file “com.macromedia.DirectorMX2004.plist” weg te gooien lukt het me om Director weer probleemloos op te starten maar op een willekeurig ander moment krijg ik dezelfde crash. Ik gooi .plist weer weg… doet het weer… doet het weer niet… etc… etc…

Heeft iemand een idee welk probleem hier de oorzaak van is?

dank alvast!
Jacques

Kun je zien of er naar de nieuwe plist geschreven wordt tijdens het werken ? -Dan zou je deze kunnen beveiligen tegen veranderen (appel-i, slotje er op) als er net een nieuwe is aangemaakt -als dat niet lukt, kan je een appelscriptje schrijven dat het weggooien zo nu en dan zelf doet het is niet netjes zo, maar zolang er geen echte oplossing is werkt het misschiem iets makkelijker (Ik heb geen ervaring met Director voor osx, wel onder 9 & windows :? )

De 'unexpectedly quit' melding had ik ook heel vaak. Toen de update gedaan van de macromedia site en dat scheelde stukken, krijg het nu een stuk minder..

http://www.macromedia.com/support/director/downloads.html

ok dan bedankt viv en syl ;) Ik heb de update geinstalleerd, en nu is het een kwestie van wachten op het niet-terugkeren van de bug.

groeten,
Jacques