Disc 5 WoW

Hallo, Ik heb net World of Warcraft aangeschaft en na een paar keer met proberen te installeren, lukte het toch om voorbij disc 2 te gaan. Maar een raadsel, er zitten 4 disc's in het doosje en nu vraagt de installer om Disc 5 :? :? :? Zeeeer vreemd... Kunnen jullie mij helpen, alvast zeer bedankt!!! Groet, Floriaan

Dat is inderdaad vreemd. Het is al weer een tijd geleden dat ik WOW geïnstalleerd heb, maar dat ging zonder problemen. Misschien kun je proberen disc 1 - 3 er in te doen.

tiens, bij mij zaten er toch 5cd's in... zeker da ge goe gekeken ebt? :)

Navraag bij mijn zoon levert het volgende antwoord: WoW was eerst op 4 CD's. Nu wordt WoW op 5 CD's geleverd. De vijfde CD bevat 'patches' op het produkt.

Mocht je de vijfde CD niet hebben, dan dien je de patches te ‘downloaden’.
Of maar even terug naar de winkel en omruilen voor een box met 5 CD’s.

Ah bedankt voor de info!!!Er staat inderdaad bij de status van de installer dat hij bezig is met de patches... Waar zijn die te vinden? Zou het ook zonder terug naar de winkel kunnen werken? Een vriend van mijn heeft dat ook gekocht, ook 4 cd's ook op Mac, en daar downloade hij inderdaad nog patches, maar nadat het geïstalleerd is... Het lijkt dat ik een pakket heb met 4 cd's maar de installer dankt met 5 :? Bedankt voor het meedenken! Floriaan

Ik heb nu de nieuwste patch gedownload, maar die haalt niets uit vermits de download niet is afgemaakt... :( Hoe moet dit verder? Floriaan

Even contact opnemen met de zaak waar je het spel gekocht hebt. Als jij geld uitgeeft voor een spel dan moet je zonder problemen kunnen genieten van het spel en niet je een slag in de rondte regelen om via een omweg alsnog de zaak draaiende te krijgen. Jij moet die 5e CD krijgen als je voor het spel betaald hebt.

[url]http://www.wow-europe.com/en/[/url] is eigenlijk de site waar je het beter kan vragen

je kan wow ook met de vraag bellen

Belgium: 0900 701 20 (€0.05 per call + €0.45 per min.)
10:30am to 08:00 pm (Paris time), from Monday to Thursday.
10:30am to 07:00 pm (Paris time), on Friday

ik heb voor je op het forum gezocht en in de faq maar kan je probleem niet vinden
als het voor windows is kun je de hele client downloaden voor apple niet

dus terug naar de winkel of bellen[/u]

Okee ik ga morgen terug naar de winkel! Bedankt voor de uitleg!En het zoekwerk! Floriaan

Ik had die van mij geinstalleerd met de dvd maar die kreeg je er alleen bij als je de L.E kocht geloof ik. Maar wel raar ja dat je alleen 4 cd's er bij krijgt en ze voor een 5e vragen. Hoop zodra je de 5e hebt dat je van het spel kan genieten, tis erg verslavend namelijk :) Oh en vergeet niet te posten in welk realm je komt te zitten en als je voor de alliance of horde kiest :)

Hm, maakt het spel al verbinding met internet terwijl je aan het installeren bent? Want ik vind het ook raar dat er naar een 5e CD gevraagd wordt terwijl je een "oude" doos hebt gekocht met 4 CD's.