Ik zat vanmiddag in GarageBand wat op te nemen (die loopjes zijn zo verrekte handig voor een preproductie), klapt een opname eruit met de melding "Disk too slow". Was da nou? Ik was aan m'n achtste of negende spoor bezig. Is dat normaal?
misschien helpt het als je je processor speed op 'highest' zet ... (tenminste, als deze op 'reduced' staat)
Ik denk het wel....
Een iBook heeft een schijf van “slechts” 4200 toeren…
Een desktop heeft 5400 of 7200 toeren… dus grote kans dat je schijf inderdaad te traag is.
[quote:ed6b8beb76="notbillgates"]misschien helpt het als je je processor speed op 'highest' zet ... (tenminste, als deze op 'reduced' staat)[/quote:ed6b8beb76]
hoe doe je dat?
energie instellingen (werkt alleen op laptops)
[quote:e31eb37b76="HS-L"]energie instellingen (werkt alleen op laptops)[/quote:e31eb37b76] Mijn PowerMac heeft het ook anders...
[quote:8a6e926daf="Ednolb"][quote:8a6e926daf="notbillgates"]misschien helpt het als je je processor speed op 'highest' zet ... (tenminste, als deze op 'reduced' staat)[/quote:8a6e926daf]
hoe doe je dat?[/quote:8a6e926daf]
Systeemvoorkeuren>energiestand>opties.
Die staat dus al op hoogst. Das toch raar, dat een iBook HD slechts 4200 toeren draait? Menig PC laptop heeft toch een snellere HD?