Diskwarrior 3.0.2 update: kernel panic

Gisteren de DW 3.0.2 update gedownload, en geprobeerd een nieuwe CD te branden. Alles leek prima te gaan. De CD zou bootable moeten zijn.... maar als ik ervan opstart krijg ik een Panther kernel panic met het grijze opstart scherm nog in beeld (met de apple logo dus). "the computer has to be rebooted... hold down power button" Ofzoiets. Als ik vervolgens gewoon opstart naar OS X is de CD gewoon leesbaar.

Iemand soortgelijke ervaringen? Is het iemand WEL gelukt om een bootable CD te maken van 3.0.2?

Ik heb PowerMac DP1.25, MDD, 768MB, cinema display.

misschien heb je wat onzichtbare bestanden overgeslagen??

Iemand soortgelijke ervaringen? Is het iemand WEL gelukt om een bootable CD te maken van 3.0.2?

Yep, ik heb ook problemen gehad. Dit heb ik opgelost door met BootCD een bootable cd te bakken met DW 3.02 erop. Werkt als een tierelier.

Groet,

Jippie

Ik heb met de CD-updater van DW geen enkel probleem gehad. @addyboy: de updater maakt gebruik van de originele DW-cd, daar staat een goed werkend systeem op. je hoeft zelf niets te doen met systeembestanden oid.

GEEEEN problemen, update, nieuwe CD als een zonnetje.... Wel DW geinstalleerd in programmamap?

Heb geen problemen met het booten vanaf gebrande cd met DW 3.02. Als je alle instructies opvolgt en alles rustig afwacht moet het lukken. Probeer het anders nog eens. het branden dan.

Pete

Ook bij mij geen enkel probleem! :D

[quote:9816be9088="passenger"]GEEEEN problemen, update, nieuwe CD als een zonnetje.... Wel DW geinstalleerd in programmamap?[/quote:9816be9088]

Nope. Ik moet eerst DW runnen vanaf de bootdisk voordat het geinstalleerd kan worden.