Diskwarrior 3 via download...

helleuh, weet er iemand hoe je via Diskwarrior 3 moet opstarten als je hem via download gekregen hebt?? M.a.w; hoe maak je er een bootable cd van?

In os9 kon je dat met de RTAM schijf doen, maar in OS X weet ik het zo nog niet??

Ik heb net het programma gebrand, maar ja dat is geen bootable disk of course…

Help!!

KOen76

Kijk even bij programma BootCD (op Versiontracker).

Dat doet precies wat je wilt: een bootable CD maken plus je krijgt de mogelijkheid om er programma’s bij te zetten.

frans

Je kan dit idd gebruiken voor diskwarrior 3 maar het boot heeeeeeeeeeeel traaaaaaaag........

Klopt, is enorm traag, maar als ik wil inloggen, herkent hij mij niet!!!!!

Weeird…

opgelost.. standaard inlognaam en paswoord..; zie read me, Koen!!!

Ik hoop niet dat je de SP-versie van diskwarrior 3 hebt, die werkt helaas niet meer :oops:

Chris Breen heeft in zijn 'Breen's Bungalow' voor de Amerikaanse MacWorld een filmpje gemaakt over het maken van een 'Emergency CD'. Als je zijn irritante Amerikaanse manier van praten even kan doorstaan, krijg je wel precies te horen wat je nodig hebt.

Hier is het filmpje te downloaden (bijna 9Mb) en hier is de pagina waar het op beschreven staat (met doorklikmogelijkheid naar het filmpje).

Mij heeft die indertijd erg geholpen. Ik heb het zelfs een tijdje op mijn iDisk gehad en het is er vaak van gedownload…

Ik heb het nu met BootCd gedaan en et het juste paswoord lukt het me om zelfs Dikwarrior 3 erop te zetten en vandaar op te starten...

één nadeel: verdomd traag!!

Koen76