Diskwarrior 3

Ik heb zo juist gezien dat al een maandje diskwarrior 3 uit is en vroeg me af of er een aantal maccers deze gekocht hebben? Zo ja waar ? ik zag dat op de site van Alsoft dit ook kan maar dan moet je wel shipping extra betalen.Iemand een tip?

Aljo
:slight_smile:

DiskWarrior 3 is helaas nog steeds niet uit, anders was ik al wel met een Artikel gekomen.... :wink:

Wanneer je naar Alsoft gaat, zie je rechts staan: Pre-order… Je kunt dus al wel inschrijven om het straks te ontvangen… Online moet je al een DiskWarrior 2.1 -bezitter zijn, anders kan het ook per fax.

Verder kun je ook terecht bij de Applestore. In de US, want in NL is hij nog niet…

Een tip: downloaden, dan betaal je geen shipping en ook geen Invoerbelasting…

Maar als ik eerlijk ben, zou ik gewoon laten shippen, dan hoef je geen CD te branden, wat niet altijd direct wil lukken. Wellicht krijgt de Dixons het ook, maar dan zeer waarschijnlijk duurder.
Anders is hij straks bij de Applestore in Nederland misschien wel goedkoper… misschien… :expressionless:

Als hij nog niet uit is, waarom kun je hem dan al kopen op de apple site usa? Ik wil hem ook dolgraag hebben,heb nog steed problemen met mijn Emac. Weet je misschien ook wanneer hij ongeveer uitkomt? Er staat al vrij lang pre order.

Ik durf niets meer te zeggen over wanneer het uitkomt, het is al zovaak bijna geweest, maar Alsoft houdt wijselijk zijn mond... :|

Het lijkt me dat ze nu aan het testen zijn of aan het wachten op Panther… Om er zeker van te zijn, dat ze geen update hoeven uit te brengen zodra Panther uitkomt.

Je kunt hem echt niet kopen bij de Applestore in de US, puur een pre-order! Anders kon je hem in Nederland ook al wel kopen en Zeker op de site van Alsoft zelf… :wink:

En daar is 'ie dan, tjonge..... Vanaf nu kun je hem dus inderdaad kopen.... :D

klopt het dat je DW in je mail krijgt, 12Mb groot bij aanschaf? Daar is mijn mailserver niet blij mee, en ik ook niet. :(

Je kunt bij aanschaf kiezen, meen ik: alleen download of download en CD.

Stove Jebs heeft 2 bestandjes van ieder 2 mb gekregen…

Blijkbaar is het nu veranderd... Het is een mail in 2 delen geworden van elk 3 Mb groot!! Is dus gemakkelijk te doen.. heb hem net besteld...

Deel 1 zit al in de mailbox!!!

Koen76