Distiller 6 Sucks?

[quote:a4e01b9c2c]Bezig met omzetten: XXXX.ps Start: woensdag, 17 september 2003 om 10:48 Bron: /Users/XX/Desktop/XXXX.ps Doel: /Users/XX/Desktop/XXXX.pdf Adobe PDF-instellingen: /Users/Shared/Adobe PDF 6.0/Settings/MagazineAds_1v1-1.joboptions Page geometry set from Quark XPress crop marks. Verwerkingstijd: 53 seconden (00:00:53) **** Opdracht voltooid **** [/quote:a4e01b9c2c]

Leuk logje hoor. Niks mis mee. Alleen zou je denken dat Distiller dan ook echt een PDF heeft gemaakt. EN DAT DOET IE NIET… Gek wordt je ervan. Alles gaat correct t/m 100% verwerkt. Maar GEEN pdf. Hij zet nergens iets neer. Ook niet op een andere plek. Wat moet je ermee? Hellup? :cry:

Ik kreeg dit soort dingen ook wel eens in Distiller 5. Dat zat meestal in het bestand zelf. De keren dat een omlooppad in een plaatje voor problemen zorgde kan ik niet meer tellen... Kun je misschien het PS bestand in Illustrator openen? Of het bestand als EPS exporteren en dan naar Distiller?

Sterkte

Oh leuk. Acrobat Distiller 5 kan het wel goed. Met dezelfde postscript... :evil:

Ho we reageerden net tgelijk...

Ja ik kan het in illu openen, maar ik zou graag willen dat ie het ‘gewoon’ deed. (Gebeurd te vaak voor ‘omwegen’ snap je?) En nu blijkt dat ie het wel in distiller 5 doet… Het wordt steeds vreemder en vreemderder…

Ik zag het... Distiller heeft me in de loop de jaren wel blij, maar niet gelukkig gemaakt :roll:

IK HEB DE OPLOSSING!!!!

HET IS DE SLASH!!! ‘/’ !!!

Zodra die in een naam van een postscript zit, kan Distiller het bestand niet ‘plaatsen’. Op zich logisch: OSX heeft gote moeite met het slashje. Betekend eigenlijk ‘map dieper’. :stuck_out_tongue:

(Je kunt de slash ook niet gebruiken als je iets in OSX bewaard vanuit een progje en je wilt dat teken in de naam zetten…)

Dus de titel moet je even aanpassen. 'Slash sucks' of 'Distiller slashed'

:stuck_out_tongue:

Tje eigenlijk wel. :D Maar het mag best ff aangepast worden, nietwaar? Vervang / automatisch door ... of iets dergelijks.