Divx op dvd player?

ja ik heb laatst een dvd geript maar vraag me af is het mogelijk om die op de gewoone dvd speler te bekijken. Ga er binenkort een kopen de nieuwe van sony. Die kan video cd afspelen maar als ik een divx bij toast met video cd insteling probeer toe te voegen als kan het niet..

:mrgreen:

flip

Jouw ideaal zou fantastisch zijn, maar helaas.... ofschoon men wel bezig is met een dvd speler die het kan (misschien istie al geproduceerd inmiddels). En dat zeker geen Sony zijn! :) Sony kan ook geen svcd draaien en eerlijk gezegd heb ik een beetje spijt dat ik een Sony gekocht heb - ook om die reden.

Paul

er is al een speler die divx op alle codecs kan afspelen beschikbaar... heeft een grote advertentie in de metro gestaan van dat ding...

je kan natuurlijk ook altijd een xbox gebruiken :slight_smile:

Kan die ook DivX afspelen? Eigenlijk zouden de mensen iets meer moeten betalen voor hun DVD-spelertje en een XboX binnen halen :) beste console op het moment en heeft meer functies blijkbaar dan een normale DVD - speler.. ik weet het ik weet het.. het is dan wel van microsft, maar toch.. het is gewoon de beste op de markt op het moment.

Wacht even - dit is echt nieuw voor me: XBoX kan dus - net als een gewone DVD speler - alles draaien zoals: DVD, VCD, SVCD, AVI/DIVX, MP3, AUDIO? Of mis ik er een paar, of zitten er teveel in het rijtje? Wat zijn de nadelen (afgezien dan dat het van Billy komt)?

Paul

[quote:4d98400123="Paul"]Wat zijn de nadelen (afgezien dan dat het van Billy komt)? Paul[/quote:4d98400123]

De m$ games zuigen, zien er grafisch slechter uit, mindere speelbaarheid dan dezelfde games op ps2 en heb jij al gezien hoe groot dat ding is? HIJ IS HUGE!

Afgezien van de games... maar als speler: zijn er nadeelen t.a.v. een gewone DVD speler?

niet waar.. de beste games zijn op de XboX.. kiddie cube heeft misschien 1 leuk spel die ook op de ps2 en xbox te verkijgen zijn... de xbox is het mooist in grafische shit.. (dit is een feit.. het ding is gewoon het snelst.. daarom ook zo groot en omdat er een 80 GB HD in zit!!!) en dat hij zo groot is.. NOU EN?!?! ga je er mee op je schoot zitten of zo?

Linux kan je toch ook op een PS2 zetten? Dan kan je toch DiVX op een PS2 afspelen? Maar wat ik een veel betere oplossing vind is gewoon een video-out kaartje in je mac gooien. Mijn huisgenoot heeft er een op zijn pc en die staat aangesloten op onze TV. Je kan dan gewoon alles afspelen wat je wilt. Van DVD tot DiVX. Ik weet niet precies wat zo'n kaartje kost maar het lijkt me sterk dat ie duurder is dan een Xbox (al is ie net weer goedkoper geworden..).

surf maar naar [url]www.revoy.nl[/url], daar vindt je een dvdspeler met divxondersteuning. [quote:e69424390c]Dvd-speler voor DivX-films, versie 4.xx of hoger en MPEG 4!!!!

Down-load uw favoriete films via internet, deze kunnen op de Revoy3200DX afgespeeld worden op uw TV.Het zij op een CD-ROM per film of 9 films op een DVD-ROM.

Progressive Scan waarbij uw beeldsignaal wordt verdubbled en logischerwijs een scherper beeld ontstaat, zeer geschikt voor uw PLASMA TV of BEAMER.

Dolby digital, DTS, Stereo, Divx met ondertiteling.

Divx versies vanaf 3.11 kunnen worden omgezet met Virtualdub, de snelheid hiervan hangt van uw PC af. Voor hoe klik support link.

Te bestellen bij ons, uitgebreide uitleg met screenschots " Alles over DivX¨[/quote:e69424390c]

Niet goedkoop.... 399 euro.....

Videokaart met TV-out kan maar er is niet veel op Mac gebied - zeker niet als je een 23 inch wil ondersteunen (ofwel: niets). Daarbij komt dat ze duur zijn vergeleken bij de PC kaarten. Als ‘los’ kaartje alleen voor TV-out is de goedkoopste oplossing de Radeon 7000 bij macstuff.nl?!

En flashen kan nog…

Is dit niet een hele vreemd verdediging van een (microsoft) product, jij als macuser?

Ik wijger zo’n groot log ding in m’n kamer te zetten, juist omdat hij van ms is. Ik weet niet hoe het bij een xbox zit, maar de ps2 is heel makkelijk te kraken en er zijn heel veel gamez voor te vinden.

[quote:5e512b2b3d=“ArthurZZZ”]niet waar… de beste games zijn op de XboX… kiddie cube heeft misschien 1 leuk spel die ook op de ps2 en xbox te verkijgen zijn… de xbox is het mooist in grafische shit… (dit is een feit… het ding is gewoon het snelst… daarom ook zo groot en omdat er een 80 GB HD in zit!!!) en dat hij zo groot is… NOU EN!!! ga je er mee op je schoot zitten of zo?[/quote:5e512b2b3d]

Niet alles wat Softy maakt is natuurlijk slecht, maar er zijn dingen die beter zijn, toch?

Moet je bij XboX - net als bij PS2 ook kraken om al SVCD en DivX etc. te kunnen spelen?

Ik vind het dus belachelijk om iets niet te kopen omdat het van microsoft is.. het mag dan misschien wel van MS zijn, maar het blijft de beste console op de markt.. moet je maar genoegen nemen met minder omdat je MS haat.. lijkt me niet... hoe het zit met divx afspelen en zo weet ik niet.. games kraken is op de xbox ook niet moeilijk...

hm ja ik heb al radeon 8500 en die heeft ook een video out dus ja in die zin kan ik wel alles afspelen wat op de scherm gebuurt maar ja die dvd speler komt in ander kamer maar goed hij kan dus geen svcd spelen dat zuigt.. Xbox mischien wel de beste optie.

thnxz :mrgreen:

kijk nou! http://www.sony.nl/view.x?prod=32712&loc=en_NL

(MP3) & SVCD (Simple Playback).
Toch wel?:slight_smile:

wel waar geen divx maar ja

Ja.. dan kan het wel.. hehe

Gemeen, dat zu nu pas hun principes overboord gezet hebben...... :evil: Hadden ze echt eerder moeten doen..... :cry: