.dmg bestand pakt niet uit

Ik heb hier een .dmg bestand, waar niks mee gebeurd als je er op klikt.... :oops:

Hoe kan ik dat toch laten uitpakken?

Alvast bedankt voor de tip!

Marco

Dubbelklikken (Als je in Mac bent, en niet in Windows). Dan zie je op je bureabulad een icoontje verschijnen

Tja, dat is het nu juist ;-) als je er op klik gebeurd er niks......

Selecteer de .dmg en druk op [command] i Ga dan in dit venster naar Open met Selecteer dan DiskImageMounter.app Eventueel ook op Wijzig alles klikken. Venster sluiten en nogmaals op je .dmg dubbel klikken.

DiskImageMounter is al geselecteerd.... na wijzigen en terug wijzigen in DIM gebeurd er helaas nog steeds niks....

[quote:6fa4f1ce69="Sufkont"]DiskImageMounter is al geselecteerd.... na wijzigen en terug wijzigen in DIM gebeurd er helaas nog steeds niks....[/quote:6fa4f1ce69]

Probeer je Mac eens opnieuw op te starten.

• Je weet maar nooit…

...en anders is het ws gewoon een rotte download.

Probeer eens het bestand uit in Toast. Dat werkt wel eens:-) Als je dan een rare melding krijgt dat Toast vraagt of het een disc is die je moet benoemen, is het bestand gewoon corrupt en moet je het helaas weggooien.

[quote:1a9fe2d4ad="macnick"][quote:1a9fe2d4ad="Sufkont"]DiskImageMounter is al geselecteerd.... na wijzigen en terug wijzigen in DIM gebeurd er helaas nog steeds niks....[/quote:1a9fe2d4ad]

Probeer je Mac eens opnieuw op te starten.

• Je weet maar nooit…[/quote:1a9fe2d4ad]

ook dat werkt niet…
ben nu aan het overpompen naar mijn laptop
zal daar even kijken of hij het daar wel doet

[url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=2134989&highlight=#2134989]Dmg. files openen niet [opgelost][/url]

Gooi m eens op Stuffit Expander of File Juicer.

na overpompen gaat ie op mijn laptopje zo uit de kleren....

even terug zetten en installeren, een makkie … :smiley: :cry: