Dock bugje?

Zijn er meer die last hebben van deze lelijke lijntjes?: [img:890141c3a1]http://home.planet.nl/~bunsc077/dock.jpg[/img:890141c3a1]

Als ik de zoomfunctie van osx gebruik en dan met mijn cursor over het dock ga dan verschijnen er lijnen om de iconen en titels. Het ziet er niet uit. Zo kan ik met de zoomfunctie niet opscheppen bij Windows vrienden.:x
Volgens mij is dit sinds 10.3.3

Heb je iets van APE geïnstalleerd voor een geheel transparant dock of zoiets? Hoe heb je je Finder icoontjes veranderd? Door middel van een programma of in het systeem zitten aanpassen?

Dat zal het wel zijn ja. Ik heb inderdaad met Candybar de iconen veranderd. En van Ape heb ik Metalifizer en Fruitmenu. Ik ga eens proberen welke van de 3 de boosdoener is.

Bedankt voor de tip

Dat lijkt mij inderdaad ook het probleem geven. Ik huiver tegenwoordig altijd voor dat soort leuke programma's. Al die programma's die iets leuks doen met je systeem zodat je systeem een soort van vriendelijker voor jou moet zijn, want daar komt het uiteindelijk op neer. Al die programma's zijn veelal niet helemaal volmaakt en dus vol met bugs.

Tegenwoordig heb ik zoiets van laat het ook maar lekker zitten, want er komt altijd veel te veel ellende van.

[quote:7c241c3190="Visualfreak01"]Tegenwoordig heb ik zoiets van laat het ook maar lekker zitten, want er komt altijd veel te veel ellende van.[/quote:7c241c3190]

Precies! Ben ook bij OS 7-9 zo te werk gegaan om je Mac net iets anders dan anders te laten zijn maar kwam alleen maar problemen van dus hier puur alleen apple :wink:

op OS9 werd mijn mac er alleen maar wat langzamer van, maar verder niets. Onder OSX heb ik geen neiging om vanalles anders te maken, alleen mis ik FINDERPOP heel erg.