Dock personaliseren

Hallo iedereen! Ik heb een vraag over de dock. Ik bladerde vandaag door wat oude MacFans, en zag dat de computer waarop iets werd uitgelegd, in zijn dock (rechtergedeelte bij prullenmand) de hardeschijf en een map had staan. Ik wil daar graag ook mijn harde schijf. Hoe krijg ik dat voorelkaar? :innocent:

Gewoon er in slepen :)

Gewoon je harde schijf naar je dock slepen. :roll:

Zo, ja inderdaad haha, maar ik zat de hele tijd vanuit finder te slepen, en toen ging hij steeds weg uit mn finder. Maar toch bedankt :innocent:

je mag niets uit de sidebar slepen ;)

nee, je moet gewoon vanuit een map slepen, maar het is zeer zeker handig daar je programmamap daar neer te zetten: als je dan rechtsklikt/control-klikt/langingedruktklikt krijg je een menu met al je proggramma's

wooow indrukwekkend :evil: Echt heel tof

Leuk he aan Mac os X, soms zijn dingen eenvoudiger dan je denkt. Zo intuitief werkt het dus allemaal.

ik heb hier ook nog even een vraagje over

ik heb laatst per ongeluk die snelkoppeling naar mac os x weggegooid (dat icoontje wat standaard naast de prullenbak staat zeg maar)… iemand enig idee hoe ik deze weer terug kan halen?

Ga naar de pagina van [url=http://www.apple.com/nl/macosx/]Apple MacOSX[/url], sleep de url bij het icoontje linksboven in de adresbalk in je Dock. Klaar.

gefixt :) bedankt!