Dock vertraging

Ik heb mijn dock ingesteld op "hiding". Op zich werkt dit prima, behalve het feit dat als ik hem nodig heb en ik beweeg mijn muis naar de bodem van het scherm dat het tonen van de dock +/- 0.5 seconden duurt. Op de lange termijn begin ik die kleine vertraging erg irritant te vinden. Is er ook een manier om deze vertraging minder te maken? Ik draai 10.3.3

Tis erg spijtig, maar volgens mij is dit niet (gemakkelijk) aan te passen... :oops:

[quote:f5ec5a99d7="Anubiz"]Tis erg spijtig, maar volgens mij is dit niet (gemakkelijk) aan te passen... :oops:[/quote:f5ec5a99d7]

En een niet makkelijke manier? Misschien met Apple script ofzo? Ik neem aan dat ergens een timer ingesteld staat voor het popuppen.

Tja, het moet er wel ergens in staan, maar waar??? Applescript weet ik ook niet, dan zou je even op een paar applescriptsites moeten kijken of je daar iets kunt vinden op 'dock' en 'vertraging'. Er is op dit forum al eens een topic over applescript geweest, waar errrrrg veel sites in genoemd zijn die over applescripts gaan en er een boel voor download aanbieden. Misschien een goed plan om die even op te zoeken en je in de applescriptwereld te begeven?

Succes! :wink: