Documenten samenvoegen in Word 2008

Ik probeer twee documenten samen te voegen, vervolgens krijg ik een foutmelding en wordt Word afgesloten. Bestandsformaat van het ene document is docx, het andere is doc.

Iemand een idee hoe dit wel werkt?

Rob

Het gehele document kopiëren (de inhoud dus) en plakken in de ander?

Of misschien de .docx opslaan als .doc en deze samenvoegen?

Copy paste kan wel maar dan kan ik de wijzigingen niet bijhouden (waar het om draait met samenvoegen), dezelfde bestandsindeling werkt evenmin.

Groeten,
Rob

Hmm.. vaag... mijn kennis van Word is niet zo groot, vind 't nogal een sch*tprogramma. Er zijn vast genoeg mensen die er mee kunnen lezen en schrijven...

[quote:685a7b4e0c="iErnst"]Het gehele document kopiëren (de inhoud dus) en plakken in de ander?

Of misschien de .docx opslaan als .doc en deze samenvoegen?[/quote:685a7b4e0c]
Waarschijnlijk zal je .doc en .docx niet kunnen samenvoegen. Maar ik zou juist omgekeerd werken en de .doc (Word 2004) als .docx (Word 2008) opslaan en dan samenvoegen.

Helaas, ook dat werkt niet.

Rob

Al geprobeerd om beide documenten te valideren (checken of ze compatibel zijn met de vorige versie)?

Compatibiliteitsrapport (fijn woord) levert geen bijzonderheden op.

Rob