documenten uploaden

ik zoek eem site die documenten upload groter dan 1.5 gb ., want met hotmail kan ik die niet ontvangen

Wow... 1,5GB... bestaat volgens mij niet. Is wel erg fors!

Gmail misschien? Meer als 2 gig aan mailbox. Ik heb nog wel een account over.

[quote:09aa40eea3="jafolkers"]Gmail misschien? Meer als 2 gig aan mailbox. Ik heb nog wel een account over.[/quote:09aa40eea3]

Ja… maar hij praat over een bestand van 1,5GB. Kan Gmail ook niet aan. Maximale bestandsgrootte in Gmail is 10MB.

maar kun je niet gewoon met ftp werken? Moet het van de ene computer naar de andere? Zo ja dan zou je het kunnen ftp-en. Verder zijn er ook nog wat andere mogelijkheden zoals hotline (neem aan dat dat nog bestaat) ene persoon maakt een server verbinding aan en de andere gaat het bestand versturen, voordeel van horline is ook nog eens dat als halverwege het versturen de verbinding wordt verbroken je daarna gewoon weer verder kunt waar je was gebleven.

Als iemand het naar jou moet sturn is het trouwens helemaal makkelijk, je kunt in systeemvoorkeuren de ftp open zetten, op die manier geef je iemand de mogelijkheid om er bij jou wat op te zetten. Voor de zekerheid kun je ook een nieuw account aanmaken voor die persoon met een eigen login en wachtwoord, daarna kun je dat account weer verwijderen.

sccs

In de laatste PrePress stond een artikel over zgn. 'parkeer-sites'. Daar kun je (tijdelijk) bestanden uploaden, zodat je (of evt een klant) ze daar weer vanaf kan downloaden....... maar 1.5 GB... ik weet het niet hoor....

[quote:32425d1d64="Night"]In de laatste PrePress stond een artikel over zgn. 'parkeer-sites'. Daar kun je (tijdelijk) bestanden uploaden, zodat je (of evt een klant) ze daar weer vanaf kan downloaden....... maar 1.5 GB... ik weet het niet hoor....[/quote:32425d1d64]

Is meestal maximaal iets van 50MB… zet dus geen zoden aan de dijk.

Als het de bedoeling is dat iemand anders ze download zou ik gewoon een DVD'tje opsturen met de post.

Maar is het echt 1 file van 1,5 GB? Die kun je natuurlijk in stukjes van 10 MB segmenteren met stuffit (of zippen, rarren, whatever blows your skirt up), zodat gmail ze wel slikt. Is nog veiliger ook, ivm beschadigingen tijdens uploaden/downloaden.

het probleem is dat ik in kreta ben , en in het otel op een wintelbakje zit

DVD-brander in het otel op kreta? CD-brander misschien? Fototoestel vol? Vaak zijn er internetcafe's die dat soort dingen kunnen regelen.

Segmenteren kan ook met winzip of winrar onder windows.

[b:c28b53a93a]edit[/b:c28b53a93a] In een hotel op Kreta zitten, met nota bene een internetverbinding kan ik nauwelijks een “probleem” noemen. 8)

Misschien Spymac.com?

NEE HOOR: ZIE HIER DE OPLOSSING:

bestanden mailen tot max 2 GB naar max. 10 mensen tegelijk
of
bestanden mailen tot max. 1 GB.

Take your pick :mrgreen: