Dode G4 powerbook - wie helpt me ?

Hallo, Ik heb een PB G4 en deze start niet mee op. Laatst waren er al opstartproblemen (geen opstartschijf gesel.) maar nu gebeurt er echt niets meer. Ik heb de powermgr al gereset, de batterij erin/eruit, apple-command-power. De adapter heb ik ook getest want een andere boodt geen relaas.

Zijn er nog andere workarounds of moet deze naar de dealer (en ik heb geen garantie meer :frowning: )

is al vaker aan de orde geweest, geloof ik, maar volgens het NBW (wetboek) mag je ook na het verstrijken van je garantie redelijkerwijs verwachten dat je spullen blijven werken.

Dus als anderen geen tips hebben: op naar de dealer…

Sterkte!

Je hebt ook wel alles al gedaan wat je in zo'n geval kan proberen.

Kijk hier eens.

Ik zou er ook mee naar de dealer gaan.

Rat on your pop and Keyser Soze will get you. :o

[mod:046275c267=“Urbin”]De link heb ik wat aangepast . Hij knalde nogal het scherm uit:wink:[/mod:046275c267]

het vreemde is dat de pb dood blijft maar de capslock wel gaat branden bij het indrukken van de power toets. Daarnaast heb ik de schijf van mijn g3 pobo geswitched en in de g3 mount de g4 hd goed maar in de g4 begint de de processor (?) te zoomen, zoekt ie de hd maar verder helaas niets. Lijkt me raar dat een de eigen hd geen sjoege geeft maar een andere -heel eventjes- wel.

bedankt nog voor de reacties