doelvolume selecteren???

Bij het installeren van twee verschillende nieuwe programma's duik ik twee maal op hetzelfde probleem. Bij 'doelvolume selecteren' wordt gevraagd het gewenste doelvolume te installeren voor de installatie van het nieuwe programma. Er is echter geen doelvolume te zien dat worden geselecteerd. Mijn harde schijf doet het nochtans perfect. Daar is geen probleem mee. Kan me iemand verder helpen? thx

Genoeg MB's vrij? Bevat het doelvolume alle normale systeembestanden, of heb je dit lopen spreiden over partities?

er is 32 Gb vrij, en neen er zijn geen partities

Welke programma's? Hebben ze niet iets nodig of kan er iets in de weg staan (oude receipts bijvoorbeeld)?

het gaat om een update van Garageband 3.0.4 alsook I-tunes 7.0.2. Ik ben op dit probleem gestoten nadat ik in Garageband de loopbrowser niet meer kon openen. Als ik deze browser open in Garageband sluithet programma zichzelf af. Daar vind ik geen verklaring of oplossing voor. Vandaar dat ik het programma opnieuw wou installeren / of updaten. Dit lukte niet met Garageband. Als test deed ik ook een update van I-tunes. En ook daar is het doelvolume blijkbaar verdwenen. Alsof mijn harde schijf weg is. Wat niet klopt, uiteraard.

Dan staan er inderdaad nog oude receipts die wegmoeten. Harde schijf->Library->Receipts Hier alle GB en iT receipts uit weggooien.

In de subdirectory receipts staan 88 packages (*.pkg-bestanden), onder meer 7 die betrekking hebben op garageband. Wat bedoel je met IT en GB receipts? Verwijst dit naar extensies? Alle extensies zijn pkg bestanden