Doneer een Mac

Hallo,

Het wil maar niet lukken, genoeg geld bij elkaar sprokkelen om een G5 aan te kunnen schaffen. Het internet is wel voor meer vreemde gebeurtenissen gebruikt. Zo dacht ik dus om het internet te gebruiken om een pagina op te zetten met de mogelijkheid te doneren.

Wat doneren? Wel… Mij een euro doneren zodat de aanschaf van een nieuwe Apple G5 weer een euro dichterbij is. Jullie blij met het gevoel van weer hebben ‘gegeven’. Zeker in deze schuldbewuste dagen als Kerstmis. En ik blij met weer een euro voor een G5. Hopelijk zijn er wat mensen die mij willen steunen in het promoten van deze pagina.

De pagina kun je hier vinden: Doneer een Mac

Bedankt voor het lezen.

Piet :finderoud:

Zou ik ook wel willen. Wat een onzin!

Doe wat heel veel andere mensen ook doen: ga werken voor je geld.

Misschien kun je dan beter een instrument leren spelen.

Vervolgens kun je dan op Hoog Catharijne in Utrecht gaan staan, en je instrument gaan bespelen.

Zet er zon petje of koffertje voor, en de euro(centen) komen je te gemoet.

Heel veel succes!

Leuk initiatief, alleen daarom al heb ik gedoneerd! :D

mega!!! hoeveel heb je al samengeraapt??!!!

Heb al jaren een Rolls Royce op verlanglijst staan. Als jullie nu allemaal even ....................!

Bij voorbaat dank

[quote:0efe293318="mabspoel"]Heb al jaren een Rolls Royce op verlanglijst staan. Als jullie nu allemaal even ....................!

Bij voorbaat dank[/quote:0efe293318]
En dat op die leeftijd…

Misschien is een Rollator Royce iets beter gepast?

[img:0efe293318]http://www.aftercare.ca/photos/P44-rollator.jpg[/img:0efe293318]

Ja die bedoelde ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoog Catharijne............heb ik jaren gedaan ......................werkte............. ook niet................en speelde heel niet onaardig!

Goed plan,succes!

van mij krijg je alleen geen cent,ik geef nooit aan bedelaars.

[quote:1f8103a4ba="Pete.Z"]van mij krijg je alleen geen cent,ik geef nooit aan bedelaars.[/quote:1f8103a4ba] Een bedelaar die het werkelijk nodig heeft voor zijn leven, denk hierbij aan eten en drinken mag van mij best een euro hebben.

Wanneer ik bij voorbaat weet dat hij het fout gaat besteden, bijvoorbeeld aan peuken, alcohol, drugs of Macs, krijgen ze van mij geen cent.

Over dat laatste valt misschien te twisten, maar om hier nou voor te gaan bedelen… :sealed:

Dit alles komt mij eerlijk gezegt een beetje hopeloos over. Sorry.

Dank aan alle mensen voor het bekijken van de pagina en met name diegene die hebben gedoneerd.

P.S. Ik verwacht niets. Het is een ludieke actie. Zij die zich er aan storen, hadden:

1. de link geheel aan zich voorbij kunnen laten gaan en zouden überhaupt geen verzoeken van anderen moeten bekijken.
  2. Eenmaal aangekomen op de pagina. Deze kunnen sluiten.

Voila!

Tsja, het valt natuurlijk altijd te proberen :) Alleen mis ik een achtergrondverhaal... Met welke Mac je momenteel werkt en wat je argumentatie is waarom dat niet zonder die G5 zou kunnen. Mijn G4 iMacje begint ook al aardig op leeftijd te raken maar ik ben er nog steeds blij mee, ik tik er m'n weblog mee speel wat met FreeHand, Freeway, InDesign en Photoshop. Het zou allemaal wel wat rapper kunnen, daarom heb ik gisteren een 512 MB RAM-module besteld die de 256 MB gaat vervangen, 768 i.p.v. 512 aan RAM is niet spectaculair maar wel mooi meegenomen, lijkt mij. Ik was het ook zat dat mijn Pioneer 104 'SuperDrive' niet meer 100% functioneel is en heb meteen maar een externe LaCie DVD-brander bij die bestelling gevoegd. Ik denk hiermee weer even vooruit te kunnen.

Hopeloosheid heerst nou eenmaal, en sommige mensen hebben daar nogal last van.

Wat is dit een waardeloze actie waar ik me dus gigantisch aan kan storen.

Als je dan toch van je geld af wilt, is deze actie wellicht een uitkomst.

Geef anders aan de kindertjes in Afrika een appel om te eten. Je zult versteld staan hoe blij die kinderen zullen zijn. Nee wat wilt meneer hierboven… EEN G5, je lijkt wel niet wijs!

Kansloze actie... :|

Ik zie dat je een webdesign bedrijf hebt, dit kan evt op een goedkopere pc of een eMac…
Als je nou daar eens hard op gaat werken en veel projecten binnensleept kan je zonder een kansloze bedelactie van eigen geld een G5 kopen. :expressionless:

Toevallig ken ik deze jongen en werkt die keihard om zijn centjes bij elkaar te sprokkelen...niet iedereen is met een goude lepel in de mond geboren. En tegenwoordig is het nu eenmaal niet makkelijk om genoeg te verdienen om een nieuwe comp te kopen.... Dus komen we bij het idee....als je het een goed idee vind ...doneer je wat...ik heb het gedaan... Als je het niets vind....stoor je er niet aan..er zijn wel ergere dingen om je aan te storen...en als je om zoiets als een leuke actie je mega gaat irriteren doe je het niet helemaal goed en moet je echt een hobbie zoeken...hij vraagt niet veel...1 euro...is alles...kan je die missen...cool...zo niet....WTF...dan niet...

PEACE

OH ja....merry X-mas.....

Ik denk niet dat ik mijn kerst schuldgevoel verminder als ik iemand help het toppunt van luxe aan te schaffen. Dan zijn er ongeveer een miljard doelen beter. (honger, natuur, eenzaamheid). Ik houd hier een vreemd gevoel aan over. Ik hoop dan ook dat de actie faalt, dan hebben mensen misschien gegeven aan doelen die het wel waard zijn.

[quote:72d5a10d10="Dorkiban"]Ik denk niet dat ik mijn kerst schuldgevoel verminder als ik iemand help het toppunt van luxe aan te schaffen. Dan zijn er ongeveer een miljard doelen beter. (honger, natuur, eenzaamheid). Ik houd hier een vreemd gevoel aan over. Ik hoop dan ook dat de actie faalt, dan hebben mensen misschien gegeven aan doelen die het wel waard zijn.[/quote:72d5a10d10] Hier sluit ik mij dan ook volledig bij aan.

Misschien is het wat voor de topicstarter om een hopeloosheidsfonds op te starten, wellicht is zijn succes daar groter. :sealed: