Doom 3, waar te koop in Nederland??

Waar is de Mac versie van Doom 3 in Nederland te vinden en/of te koop?? Applestore NL heeft um (nog) niet.... Iemand een idee??

http://www.imacgames.nl/details.php?id=256

Zie voorpagina:

[quote:94dcf9b179]Aspyr Media, Inc heeft vandaag aangekondigd dat Doom 3 voor Macintosh vanaf 19 maart overal in de winkelrekken zal liggen.[/quote:94dcf9b179]

Dus nog niet te koop. Maar hier is hij al te reserveren, vast nog op meer plaatsen.

www.macka.nl

Omg… daar staat ie voor 19 Maart.
Hj wordt iedere dag weer uitgesteld op die site :S

niet alleen daar.........

[quote:55591f5da0="Wintendo"]niet alleen daar.........[/quote:55591f5da0]

Heb je nog enkele leuke tips van waar?

ik heb hem kunnen 'lenen' van een amerikaanse vriend. Mighty slow op een 733mhz 896mb-ram en 128mb ati agp 9000 grafische kaart. Jammer.

oh ik ben niet zo ver gekomen omdat hij zo traag ging maar ik kreeg het idee dat het een halo gehalte heeft. niet met verhaal maar kwa game play. (ik ben niet verder gegaan dan de check-in balie)… ik kan het ook helemaal verkeerd hebben.
Ik ben wel benieuwd naar de reacties van mensen die hem wel kunnen spelen… of het de oude doom feeling heeft.

oh nog iets : ik zag dat ze opties voor mods en multiplayer hebben dus dat gaat nog wat worden… Ik hoop snel op een nieuw beestje zodat ik wel kan gaan spelen…

www.insidemacgames.com