Doom 3

Weet iemand eigenlijk of er ook plannen zijn om Doom 3 naar de OSX te brengen?

ik wist niet dat er een DOOM III aankwam! cool! :-) Nostalgie met een grote N!!

Jep, hij is eindelijk gold! Dat wordt m'n wintel upgraden... :D

Ik heb nog niets van een Doom3 op mac... En ik vrees ook dat het niet zal gebeuren. But it never hurts to hope!

[quote:7bbdfa344b="mattiman"]Ik heb nog niets van een Doom3 op mac... En ik vrees ook dat het niet zal gebeuren. But it never hurts to hope![/quote:7bbdfa344b]

Het zou me niks verbazen. Carmack is een grote voorstander van open standaarden, en aangezien een Mac perfect OpenGL kan gebruiken.

Ik koop em lekker voor de Xbox ! Mischien doet ie grafisch onder aan de PC versie, maar er zit wel een Co-Op mode in de Xbox versie voor Xbox Live !!!

Dit staat in de [url=http://www.gamefinger.com/plan.asp?userid=toddh&id=16245].plan[/url] van de CEO van Id Software [quote:545d79a61f]Mac and Linux: Unfortunately I don't have dates for either of these. However, Linux binaries will be available very soon after the PC game hits store shelves. There are no plans for boxed Linux games. More remains to be done for the OSX version of DOOM 3 and that will take some time. We won't release the OSX version until it's just as polished as the PC version. The date for OSX DOOM 3 remains "when it's done", but I can confirm that it's definitely coming.[/quote:545d79a61f]

Mac gebruikers krijgen dus een perfect draaiende DOOM 3. Valt wel wat van te zeggen.

Jep het komt zeker naar Mac, toch zullen we nog wat geduld moeten hebben omdat ze de code zo willen aanpassen dat het op een groot aantal Mac's kan draaien. Ben echt benieuwd 8)

Dit zal dan eindelijk iets vernieuwend zijn en eidenlijk doen ze het weer met een single player :stuck_out_tongue:

Artikeltje gemaakt: http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=1545

Dus ja, het komt! :smiley: :smiley:

eindelijk eens aandacht van een grote ontwikkelaar nu nog maar hopen op half-life 2

De mogelijkheid dat Half Live 2 ook voor Mac zal uitkomen is wel een waarheid. Howel, het is er het laatste jaar toch stil over. Het laatste dat ik er iets heb kunnen over schrijven was op 5 juni 2003.