Hallo, sinds kort heb ik mac mini van iemand overgenomen en bevalt me goed(wat is zo.n mac gebruikersvriendelijk)
Ik heb een probleem; gister speelde ik een spel in een andere resolutie, na dat spel zette ik m'n gewone resolutie weer aan. toen viel mijn beeldscherm op zwart en het stroomlichtje knipperde(acer).
Ik ben een leek maar na speuren vond ik een methode om beeld weer terug te krijgen 'met de shiftknop ingedrukt de computer herstarten'.
En ja het werkte ik had weer gewoon beeld, alleen nu kan mijn computer geen geluidsapparaat meer vinden (en ik na uren zoeken ook niet) en als ik de computer uitzet gaat ie alleen nog maar aan samen met die shift knop.
Wie weet raad? Aub niet te ingewikkeld pas macgebruiker, vrouw en blond.(alles zit tegen)
Dit krijg ik te zien, ook al vink ik aan om op menubalk te tonen verdwijnt ie .
[URL=http://imageshack.us][img:398033d8b6]http://img257.imageshack.us/img257/1260/afbeelding1xm9.png[/img:398033d8b6][/URL]
zet je comp helemaal uit, druk en houd dan de ctrl-alt-P-R vasten op de een of andere manier moet je dan je comp aanzetten en 4-5x laten boingen, je video instellingen zijn dan gereset
[quote:d4499fb841="Ferdinand"]zet je comp helemaal uit, druk en houd dan de ctrl-alt-P-R vasten op de een of andere manier moet je dan je comp aanzetten en 4-5x laten boingen, je video instellingen zijn dan gereset[/quote:d4499fb841]
Hoi Ferdinand dank je voor tip (dat ik daar zelf niet opgekomen ben . :? )
Dus dit bovenstaande kan ik dus alleen doen als er iemand bij me is(handen tekor)t?
En wat bedoel je met boingen?
Ik heb m’n naam in elk geval goed gekozen.