Doorzichtige achtergrond illustrator

Hallo

ik wil graag een shirt uit laten printen met een logo ero. Alleen moet het bestand een AI bestand zijn. Geen probleem maar hoe maak ik in illustrator een doorzichtige achtergrond? Of hoe kan ik mijn huidige photoshopbestan omzetten naar Ai?

Alvast bedankt

Alles wat je in Illustrator plakt staat op een transparante achtergrond. Het ziet er niet zo uit als in Photoshop, maar gewoon wit.

photoshop bestand omzetten naar AI is vrij nutteloos, je kan niet zomaar vectoren maken van bitmaps. Je zou het al moeten tracen of overtekenen.

Als je in Photoshop de achtergrond transparant maakt en dan het logo savet als een .psd dan kan je die psd plaatsen in AI. De achtergrond blijft transparant.

Oke, dus als ik mijn photoshop bestand kopieer(de inhoud ervan zeg maar) naar een AI bestand in Illustrator heeft die sowieso een transparante achtergrond? Dat zou wel relaxed zijn. :)

Het beste is om 'm met een transparante achtergrond als .EPS of .PSD op te slaan en dan te openen in Illustrator. Dus niet je content kopieren vanuit Photoshop naar Illustrator.

Hartstikke bedankt iedereen! Moet lukken.:)