dot mac homepage

mijn dot mac homepage doet niet zoals ik wil

Als ik
homepage.mac.com/gebruikersnaam/
intik in Safari dan geeft ie aan dat ik geen homepage heb. Ik moet erachteraan altijd menu15.html tikken of zoiets.

Ik wil graag op mijn page komen als ik homepage.mac.com/gebruikersnaam/ intik dat kon volgens mij wel eerst.

Weet iemand daar de weg in.

Die extensie die achter het adres van je Homepage verschijnt heeft te maken met de layout die je gebruikt. Op . Mac vindt je verscheidene templates die je kan gebruiken om vorm te geven aan je Homepage, en elke keer dat je van layout verandert,verandert dat nummer op het einde. Een manier op dat nummer te verwijderen ken ik niet.

Zo ver ik weet moet je 1 van je pagina's als startpagina voor je site definïeren. Dan is het volgens mij niet nodig om de complete URL in te voeren. Ik zit jammer genoeg op mijn werk achter een mooie HP dus kan je geen voorbeeldje laten zien.

Als je naar mijn persoonlijke .mac-site surft krijg je in ieder geval gewoon het start-menu te zien als je de URL homepage.mac.com/username invult.

Succes

Zorg dat je altijd een index.html hebt.

Deze ziet dot mac namelijk als je hoofdpagina.
Ben ik ook laatst achter gekomen.

Ow ja nog een tip, gebruik op .Mac geen PHP pagina’s…
Dit werkt niet :evil:

ΛΛ

Ik heb alles van de iDisk afgegooid (eerst disk image verwijderd want dat was even lastig vond ik) Verwijderen van homepage (.Mac) ging niet goed) en toen weer iets nieuws eropgezet, Nu doet ie weer gewoon: homepage.mac.com/gebruikersnaam/ werkt weer gewoon.

Dank voor jullie hulp en steun

:lol: