Downgrade ios 6.1.3 naar 6.1.2

Hallo,

Ik zou graag mijn ipod touch 4g untethered jailbreaken maar daarvoor heb ik ios 6.1.2 nodig. Daarom zou ik graag van 6.1.3 naar 6.1.2 downgraden. Kan dit ?

Mvg
Otieboy

Touch 4G kan volgens mij nog net omdat hier een A4 inzit…
Heb je je blobs nog wel opgeslagen van 6.1.2 ??

Dan zou je denk ik via redsn0w kunnen downgraden !

Ik heb al van Blobs gehoord maar ik weet niet echt wat het is.

op het moment dat je op 6.1.2 zat heb je handmatig via tinyumbrella je blobs opgeslagen op Cydia heeft dat gedaan.
Blobs slaat hij jouw unieke UDID icm met de firmware waar je op zit een bestandje op de servers van Saurik (maker van Cydia). Met deze blob SHSH file uniek per apparaat, heb je de mogelijk om te downgraden.
Heb opslaan van zo’n SHSH kan enkel op het moment dat Apple zelf de firmware ook nog signeert, dus 6.1.2 is al tijd niet meer mogelijk, aangezien Apple enkel nog 6.1.3 accepteert…

Heb je momenteel Cydia op je apparaat dan kan je daar in opvragen welke SHSH’s je hebt opgeslagen, of door middel van tinyumbrella een Save SHSH te laten uitvoeren kan je zien welke er allemaal zijn opgeslagen…

Neen, ik heb op 6.1.2 geen jailbreak gehad.
Is er nog een andere mogelijkheid zonder SHSH Blobs ?

nee

En via iTunes met iREB en een aparte IPSW ?

nope, als je op 6.1.2 geen jailbreak hebt gehad gaat het hoe dan ook niet lukken.

Maar zal er een untethered jailbreak uitkomen voor 6.1.3 ?

mogelijk in de toekomst…
Mischien dat wanneer IOS7 een untethered krijgt, dat een aantal exploits kunnen gebruiken nog voor 6.1.3 zodat deze ook een untethetered krijgt…
Ik denk dat deze kans zeker mogelijk is !

Enkel nog even wachten, en dat zal denk ik pas zoiezo na de final release van IOS7 zijn, mischien een maand of twee daarna pas…