Downgraden naar lagere iOS, iemand tips?

Hallo,

ik wil graag een jailbreak uitvoeren op mijn iPhone 4S. ik heb momenteel iOS 6.1.3 maar daar is geen jailbreak voor.
Iemand tips om te downgraden naar iOS 6.0, 6.0.1, 6.0.2, 6.1, 6.1.1 of 6.1.2?

Ohja, is het trouwens schadelijk voor je iPhone om te downgraden, of zijn er anderen nare gevolgen?

Hoor het graag!

Tien seconden Google leverde deze link op: http://www.remotesquad.com/downgrade-iphone-4-running-ios-6-1-3-to-ios-6-1-2/

Ik denk trouwens dat je meer schade hebt van een jailbreak dan van downgraden. Maar dat terzijde.

Hallo,

Gaat niet lukken zonder shsh blobs

Als je wilt jailbreaken, dan is dat uiteraard goed, maar ik zou het toch niet doen. Een vriend van me had het gedaan op zijn iPod touch 4e generatie maar hij is kapot gegaan…

@wdele een divice kan niet kapot gaan door een mislukte jailbreak, er moet dan ook iets anders zijn geweest.

@ wdele
Mijn ex had een gejailbreakte iPad en was prima.
Een vriend van me had een gejailbreakte iPod touch en die is inderdaad ook kapot gegaan, de aan uit knop deed het na een paar jaar niet meer. Had niets met de jailbreak te maken.

Wat is er precies kapot gegaan? Ik ken inderdaad geen meldingen dat dat gebeurt na een jailbreak dus ben wel benieuwd (overigens ben ik er nooit naar opzoek gegaan hoor).