download ik de helft?

Ik heb een tijd geleden via LIME WIRE, garageband gedownload om dat ik zelf muziek wil gaan maken op mijn g4.Nu werkt het progamma niet. Hij zegt dat hij de instrumenten bibliotheek mist. ( missing insrument library) Geprobeerd te downloaden, Status:Lukt nie! Dit had ik dus al opgegeven. Nu hoorde ik van een vriend dat REASON van propellerhead ook een goed progamma was. Ook deze gezocht, gevonden en gedownload maar nu zegt dit progamma dat hij de factory soundbank en orkest cd mist. En dit ken ik ook nergens vinden.Ik ken zon progamma niet kopen om de simpele reden dat ik dat niet kan betalen!!! Weet iemand hoe ik aan deze dingen kan komen?

Sparen?? :mrgreen: En wat kost iLive 04 nou helemaal..! Overigens op een G4 met 350 MHz kun je garageband wel schudden,

[quote:40fdc86c57="PeterK"]Sparen?? :mrgreen: En wat kost iLive 04 nou helemaal..! [/quote:40fdc86c57] wel 40 euro! :wink:

Ja, zoveel geld heeft niet iedereen op zak natuurlijk…

[quote:43e498494c="macdaddy"]Ik ken zon progamma niet kopen om de simpele reden dat ik dat niet kan betalen!!! Weet iemand hoe ik aan deze dingen kan komen?[/quote:43e498494c] Ja, ouwe vrouwtjes van hun tasjes beroven, en dan zoveel geld ermee verzamelen dat je het gewoon kunt kopen. :innocent:

Da’s waar ook, ik wil graag villa met zwembad hebben, maar kan het niet betalen, weet iemand hoe ik hier aan kan komen, want dat met die oude vrouwtjes schiet ook niet op… 8)

Dit gaat eingelijk meer over reason. Dit is wel een heel vet progamma en dan ben je er niet met 40 euro. Maar ik begrijp nu dat het antwoord niet zo voor de hand ligt!

Rijke vrouw zoeken misschien??? Maar zonder gekheid.. als je iets echt graag wil dan moet 40 euro toch niet echt het probleem zijn.. krijg je wel een gaaf programma voor en een DVD met loops. Maar ik kan uiteraard niet over iemand financiele situatie oordelen. En los daarvan, op een G4 met 350 MHz draait garageband echt niet, kijk maar naar de specs die apple opgeeft.

En zo had ik mijn vila met zwembad ook geregeld, toen dacht ik kom, ik probeer er ook nog een paar gratis progammas uit te slepen.Maar er is geen haast bij hoor, ik doe nog wel ff voort op mijn bongo.

Succes.

Een progamma om muziek te maken kun je dus niet dowloaden?(garageband,reason en met logic audio wou het ook al niet) Garageband ga ik binnen kort halen maar ik was toch meer geintreseerd in Reason want dit is echt supervet. moet ik dus nog ff sparuh! Want met ouwe vrouwtjes ben ik maar gestopt. Ik ben er in ieder geval wijzer van geworden. GRATIS!

Voordat je Garageband gaat kopen zou ik toch echt even naar PeterK luisteren: jouw G4 350 zal naar alle waarschijnlijkheid te licht zijn om Garageband lekker te doen lopen. Zelfs op een G5 zijn er wel eens haperingen geloof ik.

Garageband en alle andere goede muziekprogramma’s moet je kopen. Je kán ze via LimeWire downloaden maar dat is gewoon illegaal, en daarom mag je op dit forum ook niet vragen naar tips over hoe je illegaal een programma moet downloaden (zie ‘regels en wenselijkheden’)

Garageband heb je voor 40 Euro, dat is teweinig geld om over te discussieren. Reason en Protools zijn professionele pakketten en daar is de prijs ook naar.

[quote:7add552a28="macdaddy"]Want met ouwe vrouwtjes ben ik maar gestopt. Ik ben er in ieder geval wijzer van geworden. GRATIS![/quote:7add552a28]

Misschien zit daar het probleem. Je moet zo’n jonge zoeken die haar teergeliefde miljonair reeds heeft doodgekieteld.

Sorry! Ik zal t nooit meer doen![/url][/list][/list][/code][/u][/i][/b][/quote]

garageband draait trouwens wel op mijn Mac. (Met dank aan: johnny-cash!)

En btw als ik een BMW kon downloaden had ik dat ook al gedaan.................net als die villa en zwembad, die kon ik ook al niet downladen!!!!!!