Download knop weghalen

/uploads/community/84613ce266bb5be7f2965b81fd82a5946dff1a08_0.png

Hoe moet ik deze knop weghalen?

Ja.

of misschien

OK genoeg gelachen. Geef eens wat meer informatie jimie. Je begrijpt toch zelf ook wel dat we hier niks mee kunnen?

Ik zocht een keer iets om youtube filmpjes te downloaden, een paar bestanden, maar die werkte niet dus ik heb ze verwijderd maar ik weet niet of het daarvan komt, als ik erop klik moet ik de resolutie selecteren en dan stuurt ie me door naar een site die niet bestaat.
de link: isamt://cmVzb2x1dGlvbj03MjBwLVdTLUdVRVMtcGFnZVVybD1odHRwOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL3dhdGNoP3Y9NmZqX0dCZ2VmM2MtV1MtR1VFUy10aXRsZT1XaWxkZmxvd2VycyBJbiBCbG9vbSBBdCBXaGlzdGxlciBCbGFja2NvbWIgLSBZb3VUdWJl

Het stoort me namelijk best wel

Ik snap er nog steeds niet veel van. :roll:

Wat heb je precies geinstalleerd, een app, of een plugin voor Safari, of iets anders?

En wat bedoel je hier nu mee?

iets gedownload van sites

Als je erop klikt krijg je dit

“iets gedownload van sites”

Oke. Duidelijk.

Ik denk dat je je computer uit het raam moet gooien en een telraam moet kopen, want dit slaat werkelijk alles.

Ja, dat is nu wel duidelijk. De vraag is wat heb je gedownload? Zo lang je daar geen antwoord op geeft, blijft het gissen, en kun je een hulpzaam antwoord wel vergeten.

dat weet ik zelf ook dus niet meer

Begin eens bij de voorkeuren van Safari, en dan het tabblad Extensies: staat daarbij iets dat lijkt alsof het deze knop zou kunnen verzorgen, zet het dan uit en kijk of dat inderdaad het geval was.

Het is weg! Heel erg bedankt

Hoever je toch kunt komen als je even nadenkt voordat je begin te typen … :wink: (Nee, Jimiejimie, dat is niet aan jou gericht.)