Download probleem

ik zat te surfen op internet naar muziek setjes toen ik iets vond dat ik graag had gedownload ging het niet,dit is de link : http://www.mpiii.com/UpDownload-index-req-viewdownloaddetails-lid-11059.html als ik download gekoppeld bestand klik dan download hij de webpagina maar niet het bestand kan iemand mij hiermee helpen ?

[quote:8b2b1800d0]You Must Be Registered To Download[/quote:8b2b1800d0]

Ik neem aan dat je dat bent?

jup

en als je nou niet rechtermuisknop gebruikt om het te downloaden, maar gewoon linker, op de "download" knop klikt?

Dan opent hij quicktime venster,maar van daaruit kan je niet dlden...denk ik toch niet :?

en met de control (ctrl) toets in gedrukt, dan klik -> download gekoppelde bestand?

Dat is toch hetzelfde :?

Ja dit is idd hetzelfde...

Een andere browser gebruiken is de oplossing.

Wat waarschijnlijk het geval is: een script zorgt ervoor dat voordat je een bestand download er wordt gekeken of je wel geregistreerd bent. Indien ja: dan volgt de output van het bestand wat je wilt downloaden. Sommige browsers kunnen hier handiger mee omgaan dan andere. Probeer eens Opera of Firefox.

Kan het niet 100% zeker zeggen; kan ook aan iets anders liggen, maar heb geen zin om me te registreren.

ja oke zal het is proberne met firefox,thnx