Hallo Beste Mac gebruikers Ik zou graag een antwoord/oplossing willen op mijn volgende probleem. Als ik iets wil downloaden van internet dan start 8 van de 10 keer Script Editor op en vraagt dan om een script. Ik gebruik Safari, maar ook als ik via Internet Explorer iets wil downloaden gebeurt het ook. Wie kan mij helpen.
Ha. Allereerst welkom Allertweedst: geef eens een linkje waarbij dat gebeurt? Wellicht dat het iets met de mime-instellingen te maken heeft.
Ik heb het net nog bij VersionTracker geprobeert, daar doet hij het bij alles wat ik wil downloaden.
hou de Alt (option) knop ingedrukt terwijl je op de download klikt!
Ik heb het geprobeert maar dan laadt hij alleen de pagina en dus niet de app.
Voordat ik je allemaal ingewikkelde dingen ga voorstellen: reset Safari eens. Hiebij worden alle instellingen weer in standaard teruggezet, maar ook allle cookies gewist (dus ook je automatische login op Macosx.nl) en de historie / cache geleegd.
Het resette doe je vanuit safari > safari
Safari resetten heb ik al een paar x gedaan maar dat biedt geen oplossing
Heb je wel alle meest recente updates? Heb je een downloadprogramma gebruikt in het verleden?
Ja ik heb ook bij Tips en Truuks gekeken en daar heb ik ook geen oplossing gevonden. Ik heb veel test en cleanup programma's geprobeerd maar nog steeds geen oplossing.Waar zijn de wizzkids die mij kunnen helpen?
Ik heb het zelfe hier met safari maar bij mij lukt het wel te downloaden als ik het via ctrl—> bewaar als doe.