download programma's voor OSX ?

hey weet iemand een goed download programma for de Mac OsX? ik heb Limewire,Carracho en Direct Connect al geprobeerd, vond het alledrie maar niets...:sick:

ik word een beetje moe van tevergeefs programma’s te downloaden en o.a filmpjes met die programma’s te downloaden…:?

weet iemand nog wat “goede” programma’s? of ftp sites? :oops:

thanks! :smiley:

Dit is hier geen forum voor zo'n zaken. Als je je moet zo'n dingen wil bezighouden: het net zit vol met mensen die daar je mee willen helpen, maar hier hoef je zoiets niet te vragen.

Niet slecht bedoeld hoor, maar als je echt zoiets wil vinden… Not here, I’m sorry.

Daarnaast zijn er al regelmatig berichten over gepost.

Zie bijvoorbeeld deze en zoek voor meer resultaten.

[quote:c8f0042213="tfmichie"]Dit is hier geen forum voor zo'n zaken. Als je je moet zo'n dingen wil bezighouden: het net zit vol met mensen die daar je mee willen helpen, maar hier hoef je zoiets niet te vragen.

Niet slecht bedoeld hoor, maar als je echt zoiets wil vinden… Not here, I’m sorry.[/quote:c8f0042213]
Waarom niet?
Moet je je gelijk in de illegaliteit storten als je een peer-to-peer programma wilt gebruiken?

Zo’n programma is ook heel geschikt voor het uitwisselen van shareware, artwork, eigen muziet, etc.

Niet gelijk veroordelen!

Mijn antwoord: Aquisition!

jammer geen kazaa voor mac :(

mijn antwoord: GiftBox

KDX

[quote:e39821f6a7="twistedheat"]

ik word een beetje moe van tevergeefs programma’s te downloaden en o.a filmpjes met die programma’s te downloaden…:?
:oops:

thanks! :D[/quote:e39821f6a7]

Hij vraagt toch duidelijk achter software om programa’s en filmpjes te downloaden… Dus dat ruikt toch een beetje naar de illegaliteit… maar idd, ik ben geen moderator hier, en idd, gelijk veroordelen, dat is ook mijn bedoeling niet. Trouwens, mijn mening is, iets dat dezelfde ‘kwaliteiten’ heeft als Kazaa voor Pc… bestaat volgens mij niet voor mac… Simpel.

Ik gebruik momenteel Neo, werkt ook prima wat mij betreft, Limewire maakte mijn Mac nogal langzaam, en vaak kreeg je niet wat je verwachtte...

[quote:8a9326918e="tfmichie"] Trouwens, mijn mening is, iets dat dezelfde 'kwaliteiten' heeft als Kazaa voor Pc... bestaat volgens mij niet voor mac.. Simpel.[/quote:8a9326918e]

Yep, dat is dan ook het enigste wat betreft Kwaliteit… :slight_smile:

—> :apple: <—

Geen kazaa voor Mac, hahaha

Kijk maar eens naar mldonkey :stuck_out_tongue:

greetzz to all

ik wacht op Soulseek for Mac..... En het duurt zo lang!!!

soulseek is er al hoor. En de mldonkey kan ook dl op het soulseek netwerk.

greetz