download snelheid/verbinding

Misschien een hele simpele vraag voor velen maar kan ik ergens op mijn iMac 1Gz zien wat mijn actuale verbindingsnelheid is met internet/ADSL

Mijn provider zou snelheid verhogen maar ik kan niet echt zien of dat nou gebeurd is.

Als je 10.3 hebt via het programma 'Activity Monitor' of hoe dat ook mag heten in het Nederlands. Zit in de Utility folder (...of hoe dat ook mag heten in het Nederlands).

Maar je kan ook met Safari of Explorer iets willekeurigs gaan downloaden natuurlijk.

www.speedtest.nl.

Als het om XS4all gaat, die zou vanaf vandaag de upload snelheid verhogen. Ik ben er vanochtend wel ineens een kwartier uit geweest (?) maar ik geloof dat het wat anders was… Mijn upload ligt nog steeds even hoog (eh… laag)

Je kunt ook direct op je modem inloggen om te kijken met wat voor een snelheid is ingelogd.

Bij mijn SpeedTouch 510 kan ik via mijn browser naar het volgende surfen om te zien: http://10.0.0.138/index.htm

Mijn ADSL account is vandaag ook sneller geworden.

Ik heb ook een speedtouch, maar ik zie nergens een snelheid aangegeven... Verkeerd model wellicht??

Heb je een screenshotje bij de hand?