Downloaden naar externe schijf

Ik ben nu een paar muziek bestanden aan het downloaden naar mn externe lacie schijf. Het programmaatje zegt: Complete maar van mn downloads zie ik niks terug! Hoe kan dit?

zoek je downloads is op met spotlight en kijk waar ze staan...misschien heeftie ze stiekum toch in je documents gezet ofzo :)

[quote:610d2c11a7="chilli dude"]zoek je downloads is op met spotlight en kijk waar ze staan...misschien heeftie ze stiekum toch in je documents gezet ofzo :)[/quote:610d2c11a7]

kijk dat probeerde ik dus ook maar ze staan echt nergens…

[quote:ca7c147578="luukwagon"]Het programmaatje zegt: Complete...[/quote:ca7c147578] Welk programmaatje? Waarom niet drag&drop?

[quote:0e8aaae16a="Oppie"][quote:0e8aaae16a="luukwagon"]Het programmaatje zegt: Complete...[/quote:0e8aaae16a] Welk programmaatje? Waarom niet drag&drop?[/quote:0e8aaae16a]

direct connect :innocent:

en drag n drop gaat niet omdat dat niet hetprincipe van direct connect is?

Dat begrijp ik niet: 'direct connect'? :?

heb je bij de instellingen van direct connect de externe hd aangewezen als de plek waar de down en uploads staan?

daan.

dit probleem heb ik ook een keer gehad, het is heel bijzonder, je downloads staan in een map waar je niet bij kan met finder nl. /Volumes/je-externe-hd-naam/download-map

ik weet niet hoe je het moet zien te krijgen maar je weet nu waar je moet zoeken.

edit:je kan via je download programma waarschijnlijk wel je file vinden in de finder, door zoiets als show file te klikken.