Downloaden spelletjes

Ik vroeg me af of er ook site's zijn waar je extra spelletjes kan downloaden voor op de iPod.

Aangezien er mensen zijn die widgets ontwikkelen voor
tiger maar nog nooit mensen voor spelletjes op de iPod
hoopte ik dat er toch mensen zijn die dit wel hebben gedaan.
Ik denk dan niet aan spelletjes zoals commando’s 3, of een
of ander 3d spel, maar aan tertis, doorschuif puzzle, snake
spelletjes die ook op de nokia 3310 zaten.

Het moet toch kunnen of ik het door apple beveiligd?

ik heb er nog nooit van gehoord, dat "3rd parties" spelletje maken voor de ipod.

Ik dnek niet dat ze er zijn, apple zal wel weer strikt zijn met de software die er op de ipod komt.

wat voor een ipod heb je? als het een 3rd gen is kan je altijd eens proberen er ipodlinux ([url]www.ipodlinux.org[/url]) en daar dan nog wat spelletjes opzetten. ik heb het zelf nog niet geprobeerd want ik heb een mini en die is nog niet ondersteunt... maar ik heb is probren te builden op men imac maar op het forum van ipodlinux zelf helpen ze je niet zo hard maar toch lijkt het mij iets om zeker eens te proberen (ik wacht allesinds af tot de grafische installer er is voor de mini)

zoek maar eens op het forum, kan me herinderen dat er eens eerder over gevraagd is, met succes :)

Het enige wat ik kon vinden was die ipodlinux die vikking al zei. Maar vind het raar dat er zo wienig site's zijn.

ik dacht dat het iets was met kleine spelletjkes waar je voor moest betalen ofzo, maar ik weet het fijne er niet van, het werkte niet op een eerste generatie ipod...dus niet intressant voor mij :)

je kan op een iPod zelf geen software zetten, dus ook geen andere spelletjes. Vandaar dat er dus geen sites over zijn.

(behalve middels ipodlinux, maar dan kan je er geen muziek meer op zetten)

Waarom maakt apple geen extra spelletjes die je erop kan zetten? Die je kan downloaden met een update ofzo dat er 3 nieuwe bijkomen? Die spelletjes zijn nu l zo'n 4 jaar oud ofzo? Snap wel dat daar verder toch geen concurentie mee is maar het is toch gewoon mogelijk en volgens mij niet eens echt moeilijk.

omdat de iPod geen games console is :)

http://www.ipodarcade.com/2.0.php

Ja en nee het zijn niet echt games die ik graag wil.