Downloaden via nieuwsgroepen

Ik heb gehoord dat je via nieuwsgroepen veel kan vinden en erg snel kan downloaden. Ben zelf een beetje bezig geweest, maar schijn het niet echt te snappen.

Kan iemand mij helpen met welk programma het best hiervoor is?

Denk dat dit onder het kopje "lees de forumregels" valt.......

Unison: http://www.panic.com/unison/

[quote:d24f233f11="sigterm"]Denk dat dit onder het kopje "lees de forumregels" valt.......[/quote:d24f233f11]

Volgens mij maak ik geen overtreding hier.

@ 404: Bedankt :slight_smile:

[quote:7c734ac8e5="sigterm"]Denk dat dit onder het kopje "lees de forumregels" valt.......[/quote:7c734ac8e5]

Denk ook dat dit draadje gesloten kan worden 8)

Niks mis met dit draadje toch? :?

Nee, niks mis met het draadtje. Is een overreactie denk ik, omdat we recentelijk wel wat draden hadden die te ver gingen.

precies mensen... beter lezen!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het draadje eerst anders begon. Heb hem even verranderd, omdat ik in eerste instantie niet alleen praatte over het programma :oops: . Heb hem nu aangepast. Zal niet meer gebeuren! :)

zijn er ook gratis apps hiervoor? Ik kan me voorstellen dat de maker van dergelijke programma wat willen verdienen aan hun software, maar toch zou het wel lekker zijn als dat wat makkelijker zou gaan, Niet met creditcard betalen enzo...

Roel

[quote:6bd22cccef="roelboekel.nl"]zijn er ook gratis apps hiervoor? [/quote:6bd22cccef]

MT-newswatcher: http://www.smfr.org/mtnw

[quote:81f0b25fde="ArthurZZZ"]Ik moet eerlijk bekennen dat ik het draadje eerst anders begon. Heb hem even verranderd, omdat ik in eerste instantie niet alleen praatte over het programma :oops: . Heb hem nu aangepast. Zal niet meer gebeuren! :)[/quote:81f0b25fde]

yeps je hebt alles deruit gehaald wat over al dan niet illegale software ging.

Hier in België ( Telenet) is B-news Heel populair. Nadeel tegenover p2p is dat iemand het eerst moet posten voor je het kunt afhalen.

http://b-news.sourceforge.net/
Het zou ook moeten werken op Mac OSX.

Het gaat inderdaad veel sneller omdat de data fysiek bij je provider staat. En er staat dus in principe geen zwakke schakel in de verbinding.

[quote:f30ca52c93="sigterm"][quote:f30ca52c93="ArthurZZZ"]Ik moet eerlijk bekennen dat ik het draadje eerst anders begon. Heb hem even verranderd, omdat ik in eerste instantie niet alleen praatte over het programma :oops: . Heb hem nu aangepast. Zal niet meer gebeuren! :)[/quote:f30ca52c93]

yeps je hebt alles deruit gehaald wat over al dan niet illegale software ging.[/quote:f30ca52c93]

En anders had een van de Mods dat wel gedaan :stuck_out_tongue:

[quote:7b8949f86d="sigterm"][quote:7b8949f86d="ArthurZZZ"]Ik moet eerlijk bekennen dat ik het draadje eerst anders begon. Heb hem even verranderd, omdat ik in eerste instantie niet alleen praatte over het programma :oops: . Heb hem nu aangepast. Zal niet meer gebeuren! :)[/quote:7b8949f86d]

yeps je hebt alles deruit gehaald wat over al dan niet illegale software ging.[/quote:7b8949f86d]

Software? Films! :)… maar ja, inderdaad… Bedankt voor de hint trouwens nog. Heb de regels gelezen en daardoor even aangepast.