downloaden Xcode 1.5 lukt niet

Hoi allemaal,

ik probeer Xcode Tools 1.5 binnen te halen via ADC. Inloggen aldaar geeft geen probleem, maar het downloaden van Xcode lukt niet. Ik krijg een foutmelding terug dat er een ongeldig (?) userid/password wordt gebruikt. Diverse sites heb ik geprobeerd (Europe, USA 1, USA 2 …) Heeft Iemand een idee (of ondervindt dezelfde problemen)?

robert

De ADC site is altijd al een GRUWELIJK langzaam mormel geweest. Helaas hebben mijn klachten bij Apple niets opgeleverd. Ik ga dus ook geen betalend lid worden vanwege die simpele reden.

En inderdaad bij mij werken die downloads ook niet. Maar ik heb wel eens vaker geprobeerd iets te downloaden van ADC en als het je dan uiteindelijk lukt, gaat het met 1,5 K/s. :frowning: :frowning: :x

[edit] als je de URL van de download in een ftp programma opent dan krijg je wel de directory listing te zien, maar het downloaden gaat dan weer gepaard met 30000 errors per minuut… :frowning: [/edit]

[quote:f64f19fbcc="colpolyp"]De ADC site is altijd al een GRUWELIJK langzaam mormel geweest. Helaas hebben mijn klachten bij Apple niets opgeleverd. Ik ga dus ook geen betalend lid worden vanwege die simpele reden.

En inderdaad bij mij werken die downloads ook niet. Maar ik heb wel eens vaker geprobeerd iets te downloaden van ADC en als het je dan uiteindelijk lukt, gaat het met 1,5 K/s. :frowning: :frowning: :x

Edit:

als je de URL van de download in een ftp programma opent dan krijg je wel de directory listing te zien, maar het downloaden gaat dan weer gepaard met 30000 errors per minuut… :frowning:

Hmmm, de laatste keer dat iets binnen haalde (alweer een poosje geleden), ging het wel redelijk …
Misschien tegen beter weten in, heb ik toch maar een mailtje naar Apple gestuurd (je weet maar nooit). Ik laat nog wel even weten hoe het afloopt.

robert

Ik gebruik nu Transmit om te FTP'en naar de download site en ik ben nu 4 parts (van de 14) aan het binnenhalen met goede snelheid. Hij geeft wel soms errors en dan moet ik de download opnieuw doen maar als ik volhoudt heb ik ze straks.

Ik krijg dezelfde errors maar zal over een paar dagen wel weer verbeterd zijn, dus ik wacht nog even. Ben wel benieuwd of ie nu eindeljk geschikt zal zijn om Java te schrijven (was ie vroeger ook al maar erg praktisch was het toen niet)

de download loopt hier inmiddels ook! (met 40 KB/s, niet erg snel, maarja .....). 'k heb het maar even handmatig met ftp in de Terminal gedaan (dan zie je tenminste wat er gebeurt).

robert

De reden dat je die error krijgt is dat het te druk is op de server...

Misschien moet Apple maar eens een echte mirror in Europa zetten en geen oude G3 met MacOS X Server 1.2 :smiley:

Ah, Japan is nu wel snel, die zijn zeker naar bed… :wink:

Ik heb alles nu binnen en geinstalleerd. Wat een gedoe zeg. Ik heb er meteen maar 1 DMG van gemaakt inplaats van een heleboel losse files.

Er staat nu ook een complete diskimage van 372,4 MB....