Downloadproblemen: Hulp Nodig

Hallo allemaal,

Ik wil een aantal zip en rar bestanden downloaden van een forum, maar het lukt maar niet… :cry:
Ik download al weken van die site en de laatste week lukt het maar niet om verbinding te maken…
Met Safari: na een minuut krijg ik: de pagina kon niet worden geopend…
Met Internet Explorer voor Mac: na een minuut: error of pagina kon niet worden geopend…
Met Firefox en de flashgot en de download them all extensie: hij kan maar niet connecten

Ik heb het aan die mensen van het forum verteld en ze zeggen allemaal dat het bij hun wel lukt. Het zou door de drukte op de server komen… ze vertelden me dat ik flashget moet gebruiken…
Met Internet Explorer voor Windows: ik download flashget voor internet explorer op windows, maar helaas ook daarmee lukt het niet. wat ik krijg is een
Socket error 10060…

ik kan al een week niet meer van die forum downloaden, terwijl dat daarvoor probleemloos ging…
kan iemand me helpen…?
weet iemand raad? :cry:

Dat klinkt alsof er ergens een firewall aanstaat. Iets veranderd de laatste tijd?

Pbook

[quote:11ed882f48="Pbook"]Dat klinkt alsof er ergens een firewall aanstaat. Iets veranderd de laatste tijd?

Pbook[/quote:11ed882f48]

nee, niets veranderd…
ik heb het probleem zowel op de mac als op de windows en het is pas sinds een week…
ik heb ook geen firewall programmas op mijn mac…

heeft iemand de gouden raad voor mij?..