Draadloos Internet via USB Stick en niet airport!

Beste Maccers :D

Ik heb een vraagje, ik heb ene Powermac G4 staan, en ik denk dat Airport er niet op kan!
Dus is de volgende oplossing is via USB! Maar hier is het probleem! Mac zelf verkoopt ze niet! Zijn er mensen hier die ervaring hebben die een USB stickie heeft op zijn MAC en dat het wel goed werkt? Zo ja,
Kan je hier dan even posten welk merk je hebt gekocht en welk type!
En of je eventueel drivers moest downloaden!

Als mensen nog andere tips hebben hoor ik het graag!

Elke PowerMac G4 is geschikt voor Airport. Je moet alleen een Airport kaartje er in stoppen. Probleem is dat je daarvoor de 1e generatie kaartjes moet hebben en dus niet de Airport Extreme kaartjes. En ze zijn bijna niet meer te krijgen, maar op bijvoorbeeld www.tweedehandsmac.nl komen ze nog regelmatig voorbij.

Beste Electr0n

Zoek maar eens op het forum met de violgende sleutelwoorden.
belkin+usb+stick
Je komt veel antwoorden tegen.

Succes Peppie

Ik heb een Belkin USB-stick aan mijn G4 hangen en dat werkt prima! Een airport (oude generatie) is erg duur en erg moeilijk om aan te komen, een USB stick is via internet zo'n 35 euro. Een erg goed alternatief dus.

Bedankt mensen voor jullie reactie! En sorry voor mijn late reactie! In ieder geval! Ik had nog een PCMIA kaart over voor draadloos en die heb ik er nu in gedaan! En dat werkt prima! Dus geen USB stik meer! En de USB stik die ik had werkte niet!!! Toch bedankt voor jullie hulp!