draadloos netwerk

hoi allemaal, ike heb een powerbook G4 12 inch en heb draadloos netwerk. maar ik moet altijd zoeken naar netwerk. de mac zit niet automatisch op internet als ik hem opstart. hoe kan ik mijn mac instellen da als ik deze opzet automatisch internet heeft, ik heb geen beveiligde verbinding hartlijk dank groetjes tommy

1. ga naar systeemvoorkeuren 2. klik op netwerk 3.klik hier op airport en kijk bij:toon:" of daar ook airport staat 4.klik bij "Verbind standaard met:" op voorkeursnetwerken 5. zet jou genoemde netwerk bovenin deze lijst KLAAR! jou apple zal nu als eerste deze verbinding kiezen.

Of je draadloos netwerk beveiligd is of niet maakt niet uit als je als beheerder bent ingelogd.

In -systeemvoorkeuren- onder -netwerk- toon -airport- en dan -opties en -verbind standaard met voorkeursnetwerken- kiezen en je netwerk aangeven eronder, al of niet met beveiliging.

edit: petje kan sneller typen dan ik denk ik :wink:

[quote:604b02cb61="johie"]Of je draadloos netwerk beveiligd is of niet maakt niet uit als je als beheerder bent ingelogd.

In -systeemvoorkeuren- onder -netwerk- toon -airport- en dan -opties en -verbind standaard met voorkeursnetwerken- kiezen en je netwerk aangeven eronder, al of niet met beveiliging.

edit: petje kan sneller typen dan ik denk ik ;)[/quote:604b02cb61]
Ik denk het ook Hahahaha

hoi :) doet het niet he op deze manier hij vraagt wel of ik verbinding wil maken met dit netwerk en dan zeg ik ja maar geeft geen verbinding. en als ik mijn storingsonderdrukking aanzet doet i het wel opeens, wat is er loos? groetjes tommy

[quote:102c2e34b0="tjamar"]hoi :) doet het niet he op deze manier hij vraagt wel of ik verbinding wil maken met dit netwerk en dan zeg ik ja maar geeft geen verbinding. en als ik mijn storingsonderdrukking aanzet doet i het wel opeens, wat is er loos? groetjes tommy[/quote:102c2e34b0] Zit je in de buurt van een DECT telefoon? Die kunnen storen. Of je zit te ver van het basisstation af.

hartelijk dan allemaal bybyb:)