draadloos online gamen

ik wil graag command and conquer spelen tegen macvriendjes, maar als het spel begint word ik er altijd afgeknikkerd.

ik maak gebruik van een powerbook 1,25 gHz met 1gb werkgeheugen. dmv een airportkaart ben ik verbonden met een lucent wireless router die weer vast zit aan een motorola surfboard modem.

wanneer deze vraag al gesteld is zou ik graag door verwezen worden.

Zou je wat extra info kunnen geven, welke C&C, op welke manier word je erafgeknikkerd, is C&C de enige software waar je netwerkproblemen mee hebt enz?

[quote:f2423de713="GJB"]ik wil graag command and conquer spelen tegen macvriendjes, maar als het spel begint word ik er altijd afgeknikkerd.

ik maak gebruik van een powerbook 1,25 gHz met 1gb werkgeheugen. dmv een airportkaart ben ik verbonden met een lucent wireless router die weer vast zit aan een motorola surfboard modem.

wanneer deze vraag al gesteld is zou ik graag door verwezen worden.[/quote:f2423de713]

en is dat een legale versie en is hij uptodate

Wanneer iemand al met hetzelfde serienummer van C&C speelt knikkert ie je eruit. Dat kan wanneer je een illigale kopie hebt of wanneer je je eigen spel ooit hebt 'uitgeleend' aan anderen en deze op dat moment online zijn.