Draadloos smc

Hoi, ik heb sinds kort een mac g4 en wil nu op het internet.

we hebben thuis een draadloos netwerk met een router van smc (7004awbr) en daarbij hebben wij bij alle computers (4) usb addapters die er mee in verbinding staan. nou hadden we er een over en ik denk ik sluit hem aan op mijn mac, maar helaas dit kon alleen op windows dus nu is mijn vraag:

is er een mogelijkheid (zo goedkoop mogelijk ben pas 14 en niet veel buget) om mijn mac aan te sluiten op dit netwerk. en wat heb ik hiervoor nodig?

alvast bedankt

Een airport kaart in je Mac zetten en dan kan je verbinding maken met de wireless router.

Die smc heeft zo te zien 3 vrije utp gaatjes. Goedkoopste is een paar meter kabel halen en zo je mac aansluiten. Een airport kaart in je G4 loopt al gauw in de 100(den) euro's.

[quote:abf703c19d="Thijlus"]

is er een mogelijkheid (zo goedkoop mogelijk ben pas 14 en niet veel buget) om mijn mac aan te sluiten op dit netwerk. en wat heb ik hiervoor nodig?

alvast bedankt[/quote:abf703c19d]

Een belkin usb adapter voor ongeveer 40 euro, werkt goed met Mac en windows.

Cyberwolf

[quote:a165a743f2="sigterm"]Een airport kaart in je G4 loopt al gauw in de 100(den) euro's.[/quote:a165a743f2]

Hoe kom je daar nou weer bij? Een aiport kaart kan je wel via 2de hands mac krijgen en is nieuw al onder de 100 Eur en een G4 is vaak al voorbereid op een Airport kaart,

Misschien werken de drivers van die belkin wel met de smc usb adapter. Het is het proberen waard..!