Draadloos toetsenbord en muis - Kwaliteit

Wie heeft ervaring met draadloze toetsenborden en muizen onder OSX, m.a.w. welke merken en hoe werken ze.

Alvast bedankt :slight_smile:
Bert

Ik heb voor de gein eens zo'n logitech draadloos toetsenbord + muis aan mijn ibook gehangen (mac os/x 10.1.5) en dat werkte meteen en vlekkeloos. (kon alleen geen appeltje toets vinden :))

Hee, prima,

Alvast bedankt :slight_smile:

Bert

Hou er wel rekening mee dat als je een draadloos toetsenbord ala logitech optical cordless (oid) dat je met enige regelmaat batterijen moet vervangen. :( Verder is het een fijn setje. Nu weet ik dat het bijna vloeken in de kerk is, maar MS heeft een draadloos toetsenbord en muis die werkt op bluetooth, dat is ook wel erg leuk. :)

OK... nogmaals bedankt :)

Wegens koffie over m'n oude vertrouwde mac-toetsenbord, heb ik voor 99 euro bij mediamarkt een draadloze Logitech gekocht. Ben niet blij. De muis vreet batterijen doordat het lampje erin, gewoon aanblijft wanneer de computer uitstaat. Erg onhandig, duur en milieuonvriendelijk. Onder OS9 mis je de mogelijkheid van toetscombinaties, zoals 'appeltje x', 'appeltje v' enz. Onder OS X doen de toetscombinaties het wel. Het grootste probleem heb ik met de muis. Voortdurend valt de cursor weg, en komt pas terug als je met de muis op tafel slaat! Verder vind ik de muis erg onnauwkeurig en bibberig. Heb inmiddels die draadloze muis vervangen voor de draadloze muis bij m'n Wacom tablet. Die werkt heerlijk.

Ik heb al een tijdje, meer dan een jaar, een logitech optical mouseman en werkt perfect. Een rustige ondergrond [wit] spaart de batterijen.