Draadloos toetsenbord en muis...

Ik wil graag een Apple draadloos toetsenbord (BT) kopen, voor naast mijn draadloze muis die ik al heb. Toen ik die kocht , kocht ik meteen ook de dongle erbij, in de store. Nu had ik het draadloos toetsenbord een paar dagen terug van mijn broer geleend. Het viel me op dat toen het draadloos toetsenbord ook funcioneerde naast mijn bt muis dat de muis heeeeel erg traag werd...Is dit overbelasting van de dongle? :( En is de dongle dus te langzaam voor ze allebij tegelijk? :| En welke dongle raden jullie anders aan voor de bt muis en de bt toetsenbord samen te gebruiken? :oops: De bleutooth dongle die ik nu heb, is die van de apple store...

Zo'n dongle heeft zat "bandbreedte" voor toetsenbord en muis .. Ik heb een BT muis eraan hangen en soms wissel ik wel eens file's uit via BT en dan merk je echt geen verschil. Dus ik denk dat er een ander probleem is

Als het goed is heb je dan de DLink USB Dongle. Dit is de goeie. Heb je wel de laatste apple-updates erin gedaan?

realiseer je wel dat de muissnelheid minder is dan een 'vaste' verbinding. Als je gewend bent snel te muizen/klikken kan dat een teleurstelling zijn.

Nee, op het moment dat ik de toetsenbord ging gebruiken naast m'n muis , toen werd m'n muis traag. Muis alleen is vliegensvlug. Ik heb inderdaad die DLink, aan een eMac, dus wat de 'andere' problemen kunnen zijn weet ik ook niet, en ik heb alle firmware updates er zeker in zitten, van allebei. Dus ik weet het echt niet meer...dan maar geen BT toetsenbord :oops: :(

[voutje] :D

maar is er nog wat aan te merken op die BT toetsenbord of is die gewoon prima ? ik wil wel graag zo'n stetje (muis + toetsenbord) maar over de muis hoor ik alleen maar slechte dingen

Ik heb twee van die BT setjes in gebruik (1x Macmini & 1 x G5) en ik moet zeggen de muizen gedragen zich voorbeeldig. Het enige probleem dat ik (met beiden) heb gehad is dat de installatie onder Tijger nogal lastig was. De computers hebben alle twee bij de installatie heel lang moeten zoeken om de toetsenborden te kunnen identificeren. Verder ben ik er heel tevreden over. Ik heb trouwens wel de interne BT-module en dus niet een externe dongle.