draadloze oplaadbare muis

ben op zoek naar een draadloze oplaadbare muis, alleen niet van Microsoft! Heeft iemand tips suggesties? heb nu een logitech cordless mouseman optical met oplaadbare batterijen maar ik vind het een takkeding. Heeft iemand ervaring met macally?

Bekijk de kensington Pocket Mouse Pro Wireless eens, deze heeft als voordeel dat de USB ontvanger in de muis gestopt kan worden voor transport. Hiermee wordt gelijkertijd de power (batterijen) van de muis uitgezet zodat deze lang meegaat. Ik weet niet welke Mac je hebt, maar hij past perfect bij een TiBook. Ik ben tevreden over deze muis.

http://www.kensington.com/html/1766.html

MacAlly zuigt zwaar, heb een logitech en een Macally versleten. Ik vond de Logitech pakken beter; Nu heb ik een Microsoft en die valt ook best goed mee.

Ziet er in 1e instantie leuk uit echter weer batterijen en daar wil ik eigenlijk vanaf. Die met een docking station van logitech lijkt wel wat alleen een beetje prijzig. Denk dat ik er gewoon een met draadje aanschaf (is voor bij de iMac) en die Pocket Pro Mouse voor m'n iBook.