Drafts en Trash gedeelte toevoegen in Apple Mail..

Ik heb clean install van Tiger gedaan en nu zie ik in Apple Mail dat er opeens slechts 2 onderdelen zitten in het linker gedeelte van de Mail venster/window: Inkomend en Verstuurd..

[img:e3e75c8c4a]http://img64.imageshack.us/img64/6918/freesnap0013ph.jpg[/img:e3e75c8c4a]

Hoe voeg ik bijvoorbeeld Drafts en Prullenmand toe?..
:wink:

Die items komen vanzelf tevoorschijn: verwijder maar eens een mailtje, sluit Mail eens af en start Mail opnieuw. Dit geldt ook voor je concepten: sla een mailtje op, sluit het af en start het op.

[quote:10969d865b="mvdenberg"]Die items komen vanzelf tevoorschijn: verwijder maar eens een mailtje, sluit Mail eens af en start Mail opnieuw. Dit geldt ook voor je concepten: sla een mailtje op, sluit het af en start het op.[/quote:10969d865b]

hoeveel en welke basisonderdelen heb jij aan de linkerkant naast inkomend en verstuurd?.. (maar niet je prive mail inboxen en soortgelijken opnoemen)

Ik heb de volgende standaard mappen:

• inkomend (inbox)
  • concepten (drafts)
  • verstuurd (sent items)
  • prullenmand (trash can)

[quote:0d32620fb8="mvdenberg"]Ik heb de volgende standaard mappen:

• inkomend (inbox)
  • concepten (drafts)
  • verstuurd (sent items)
  • prullenmand (trash can)[/quote:0d32620fb8]

ik zie dat ik inmiddels ook de prullenmand erbij heb gekregenā€¦
nu de Drafts map nogā€¦ enig idee hoe ik die erbij kreegā€¦

EDIT: ik zie het al bedankt mvdenbergā€¦ gewoon even een mail die je wil versturen opslaan als conceptā€¦ 8)

Ja, het staat hierboven:

Maak een mailtje, sla deze op en sluit het mailtje. Nu is er een draft, en zal Mail het mapje drafts aanmaken. (misschien kan je Mail even sluiten en starten)

hahah ja! Inderdaad! :D

[quote:67edbd2951="mvdenberg"]hahah ja! Inderdaad! :D[/quote:67edbd2951]

naast de 4 die jij hebt genoemd heb ik per ongeluk ook map Uitgaand erbij gekregen na het mislukken van het sturen van een Mailā€¦ :lol:

Hmmm... die heb ik nog niet gezien: ik ken de map wel onder Outlook (van het windows platform). Misschien kan je die map gewoon naar de prullenmand (van Mail) slepen?

[quote:f6040a7938="mvdenberg"]Hmmm... die heb ik nog niet gezien: ik ken de map wel onder Outlook (van het windows platform). Misschien kan je die map gewoon naar de prullenmand (van Mail) slepen?[/quote:f6040a7938]

ik laat em wel gewoon staanā€¦ :smiley: