Dreamweaver deel 2

Misschien zullen het wel meer delen worden maar dat zien ik wel. Hier zitten behoorlijk wat meer kenners dat op ander sites heb ik wel in de gaten.

Subject> Als ik een flash animatie in mn dreamweaver neerzet, dan krijg ik m niet te voorschijn in mn browser. Komt dat doordat ik één of andere plug-in mis? Zij zegt wel dat ze een plug-in aan het zoeken is. Of kan het iets anders zijn?

Ook in Dreamweaver zelf kan ik het niet afspelen. Daarentegen wel weer als swf formaat dan ik er nix aan de hand.

Vergeet je niet de afmetingen in te vullen van je geimporteerde .swf-je? Daar zou het wel 's aan kunnen liggen. Zodra je een .swf importeerd in DW laat ie die velden leeg, die moet je handmatig invullen » voorbeeldje :D

[img:acfb4b122c]http://www.slabface.com/img/flash_embedden.jpg[/img:acfb4b122c]

Is de Flash player wel geinstalleerd in je browsers. :?

Dat kan je checken door in Safari naar Help>Geïnstaleerde Plugins te gaan.

Dennis

Met shockwave werkt het, maar met Flash niet. En ik kan er ook geen link op zetten, op dat shockwave bestandje!

Ik zie in je source van thehopes ook geen flash files (om bijvoorbeeld de player te downloaden, mooie site overigens, ik hou daar wel van, weinig kleur en fraaie vormgeving. Hoezo recessie? :wink:

Het is ook voor een andere site bedoeld. Ik zet m erwel even op.

stuur anders de html pagina EN het flashfile naar mij toe per electronische post en dan kan ik kijken wat het probleem is. o.e.r. :mrgreen:

www.evenemanagement.nl

Ik kan op evenemanagement (?) wel zien dat het een flash file is dus. ctrl plus muisklik gewoon flash. :innocent:

In Safari zie ik m niet. In Exploder wel. Maar ik kan m nog steeds geen link toevoegen aan het swf file.

Werkt gewoon hoor, zie het probleem niet

Ik zie hem wel in safari, de link voeg je toe in flash zelf, bij actions, en nergens anders, dus ook niet in Dreamweaver. actions: go to url of zoiets. Ik ben nu even te lui om dat helemaal goed te checken maar morgen weer een dag, kijk maar even.

Thanxx mates!! Gaat me lukken!! Welterusten!

Beste Zout, Laat mij (als je wil) weten hoe de G5 bevalt, Ik wil er ook een maar de pennies enzo, ik moet dan mijn Cube (snik) verkopen, enzo.Drama's dus. :P

Lunapics, hoe kan jij m wel zien in Safari (1.0 (v85)).

geen idee ik kan het gewoon zien, misschien moet je de cache even legen van safari. en van alle browsers, men wordt daar soms een onprettig gestoord van maar het werkt wel. :D

Cache geleegd maar nog steeds geen resultaat. Shockwave 9 werkt niet onder exloder 5.2. Ook bij safari dus geen resultaat. Spijtig en nog veel meer dan dat!

stuur nu eens die pagina, dan kan ik even kijken (ik maak er echt geen misbruik van)

Zal m van de week ff naar je toesturen Lunapics, ben namelijk een aantal dagen weggeweest van deze aardbodem, vandaar.